החברה רותמת את מהפכת הדיגטציה ושיטת ״עשה זאת בעצמך״ לתחום האחסנה ומציעה חיסכון של עד 30% בעלויות האחסנה.
אשדוד טרמינל משיקה פתרון אחסון ישיר ליבואנים
החברה רותמת את מהפכת הדיגטציה ושיטת ״עשה זאת בעצמך״ לתחום האחסנה ומציעה חיסכון של עד 30% בעלויות האחסנה עקב ביטול הצורך והעלויות של הגורמים המתווכים. נתנאל גולדשטיין, מנהל אשדוד טרמינל: ״גמישות מלאה ושליטה מוחלטת של היבואן בתכנון מועדי הפריקה והאחסנה״
חברת אשדוד טרמינל מקבוצת פרידנזון הודיעה על השקת פתרון אחסון ישיר במסגרתו היא מקרבת את מהפכת הדיגיטציה והנגשת פתרונות האחסון ישירות ליבואנים, תוך ייעול והוזלת תהליכי האחסון וביטול הצורך והעלויות של הגופים המתווכים.
מהחברה נמסר כי פתרון אחסון ישיר שהיא מציעה מעניק ליבואן אפשרויות אחסנה ייחודיות המתאימות לצרכיו היחודיים, זאת בשילוב עם חיסכון כספי של עד 30% מעלויות האחסנה עקב ביטול הצורך בגורמים מתווכים אשר עד היום דרשו וקיבלו עמלות גבוהות על שירותי הקישור והתיאום בין היבואן למסוף המטענים והאיחסון.
נתנאל גולדשטיין, מנהל אשדוד טרמינל, ציין כי ״עד כה, בתחום האחסנה העסקית, יבואנים אשר ייבאו משלוח לישראל נוהלו על ידי עמילי המכס וחברות הספנות בכל הנוגע לבחירת מקום האחסון ועלויות האחסון. כיום, מהפכת האונליין ו-DIY (עשה זאת בעצמך), המאפיינת את כל תחומי חיינו, הולכת ונכנסת גם לתחומים אשר מסורתית נחשבים לתחומים שמרניים יותר. תהליך זה עובר כחוט השני בכל תחומי חיינו וגם תחומי ההובלה הימית ותחום האחסנה העסקית שהינם תחומים שמרניים ומסורתיים יותר מפנימים את השינוי והמהפכה הדיגיטלית״.
חברת אשדוד טרמינל מספקת פתרונות אחסון כוללים כגון מסוף מכולות תחת פיקוח מכס, מסוף למכולות ריקות, שירותי אחסנה לטווח ארוך, שירותי פריקה וטעינה ומתחם מכולות קירור, מטען כללי וכימיקלים. המתחם פתוח כל יום מהשעה 6:00 עד 22:00, וכולל בנוסף מסוף רכבת מטענים עצמאי, המקושר לכל תשתיות קו הרכבת בישראל.
גולדשטיין הוסיף כי ״גודלו ומיקומו של הטרמינל, אפשרויות האחסון המגוונות ופתרונות ההובלה המקיפים בים וביבשה, מאפשרים גמישות מלאה ושליטה מוחלטת של היבואן בתכנון מועדי הפריקה והאחסנה ומסייעים ליבואן בתכנון מושכל של ההובלה, האיחסון וההפצה של מוצריו״.
עוד מאמרים
אתגרי הספנות בעידן של משברים גלובליים
האתגרים המצטברים בשילוח העולמי: מלחמת אוקראינה-רוסיה, הסכסוך הישראלי והמצור החות’ים בבאב-אל-מנדב מבוא: שילוח גלובלי בתוך מהומה גיאופוליטית שילוח גלובלי משמש כעמוד השדרה של הסחר הבינלאומי, כאשר למעלה מ-80% מהסחורות ברחבי העולם מועברות דרך הים. היציבות שלו היא קריטית לכלכלה העולמית. עם זאת, אירועים גיאופוליטיים גדולים כמו מלחמת אוקראינה-רוסיה, הסכסוך המתמשך בישראל והחלטת המורדים החות’ים לחסום את מיצר באב-אל-מנדב בפני ספינות הקשורות לישראל, הטילו צל משמעותי
הסתיים תהליך המשא ומתן להסכם אזור סחר חופשי עם וייטנאם
מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה סיים את המו”מ על הסכם אזור סחר חופשי עם וייטנאם. ההסכם צפוי לשפר את כושר התחרות של היצואנים הישראלים ולהניב תועלת שנתית למשק המוערכת בעשרות מיליוני שקלים בשנה שר הכלכלה והתעשייה, ח”כ ניר ברקת: “וייטנאם היא אחת הכלכלות הצומחות והמתפתחות בעולם ושותפת סחר חשובה עבור מדינת ישראל. הסכם הסחר משקף את מדיניות משרד הכלכלה לסייע בפתיחת שווקים חדשים לתעשייה הישראלית.
הונג קונג – גשר בין מזרח למערב
בזכות מיקומה הסטרטגי, שילוב הייחודי בין תרבויות סינית ומערבית, והתנהה האוטונומית החלקית תחת עיקרון “מדינה אחת – שתי שיטות”, הונג קונג הפכה למרכז לעסקים וסחר באסיה ולמרכז פיננסי בעל חשיבות בינלאומית. התועלת יתרונות כמו שימוש הרווח באנגלית, סחר חופשי ומדיניות מיסוי נמוך, הממצבים אותה כיעד אטרקטיבי עבור חברות כלכלת הונג קונג, המבוססת על עקרונות של שוק חופשי, נשנת על סחר בינלאומיות שירותים מפותחת. אף על
דו”ח מכון היצוא לשנת 2023/24: תמונת מצב ומגמות ליצוא הישראלי
שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת לאור ההתפתחויות הגיאו-פוליטיות, האטה כלכלית ומשבר עולמי בהיי-טק. אלו השפיעו לא רק על התעשייה הישראלית בארץ, אלא גם על הצמיחה במדינות יעד ותחזיות ליצוא הישראלי. מכון היצוא, ממשיך לסייע לחברות הישראליות יחד עם שותפיו העסקיים, בהתמודדות עם האתגרים בשווקים הבין-לאומיים ובהבאת החדשנות והפיתוחים הישראליים לקדמת הבמה הבין-לאומית. אנו שמחים להציג את דוח מכון היצוא לשנת 2023, הסוקר את המגמות בכלכלה