אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
דף הבית » חדשות האתר » אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה ונכנסה לנמל המפרץ לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״. האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
ביום חמישי האחרון נכנסה לרציף 6 של נמל המפרץ בחיפה אניית מטען כללי העונה לשם SKYSTAR. על האנייה מטען של כ-7,000 טון עץ אחוד.
מדובר באניית המטען הכללי השנייה שעוגנת בנמל המפרץ, וזאת לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״, שזכתה לעשות היסטוריה בנמל המפרץ כאניית המטען הכללי הראשונה שפקדה את נמל המפרץ ופרקה בו את מטענה.
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה, והעץ שעליה משרת את מרבית המפעלים לייצור מטבחים, ארונות וריהוט בישראל.
האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
עוד מאמרים בנושא...

מדד העיכובים של UnitedXP – מה מצב הנמלים בישראל?
תוכן עניינים מבוא: למה בכלל צריך מדד עיכובים? עולם השילוח הבינלאומי משתנה במהירות. התלות של ישראל ביבוא הופכת את זמני העיכוב בנמלים לגורם קריטי המשפיע

מדד העיכובים בנמלי ישראל: חודש דצמבר 2025
תוכן עניינים תחזית עומסים לחודש דצמבר 2025 התחזית מתבססת על נתוני: זמני הפלגה צפויים מספר אוניות בקו נתוני ביטחון אזוריים עומסים רגולטוריים נמל חיפה –

אין צפי לחידוש השיט דרך הים האדום ותעלת סואץ.
מצב השוק – בקצרה Maersk ו־Hapag-Lloyd מדווחות כי אין צפי לחידוש השיט דרך הים האדום ותעלת סואץ. המצב הביטחוני באזור עדיין אינו מאפשר חזרה לנתיב

חיפה, אשדוד והנמל הפרטי: השוואת ביצועים לאחר שינויים ביטחוניים
בדיקת כושר תחרות בין נמלי ישראל לאחר שינויים ביטחוניים מבין כלל **גורמי ההשפעה על תחום השילוח הבינלאומי**, אחד הפרמטרים המכריעים ביותר לשמירה על רציפות שרשרת

שר האוצר מרחיב את הפטור ממס על יבוא אישי ל־150 דולר
שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הודיע כי הוא צפוי לחתום על צו חדש שירחיב את הפטור ממס בקניות ביבוא אישי. כיום הפטור חל על חבילות בשווי

השפעת המסדרון הכלכלי India–Middle East–Europe Corridor (IMEC) על היבוא לישראל
השפעת מסדרון IMEC על היבוא לישראל השפעת המסדרון הכלכלי IMEC על היבוא לישראל המסדרון הכלכלי India–Middle East–Europe Corridor [1], או בקיצור IMEC, הפך לאחד הפרויקטים


