דיווח: הושלם מעבר כל האניות שנתקעו מחוץ לתעלת סואץ
דף הבית » חדשות האתר » דיווח: הושלם מעבר כל האניות שנתקעו מחוץ לתעלת סואץ
אמש הודיעה רשות תעלת סואץ על סיום המשבר עקב חסימת הנתיב הימי על ידי אניית מכולות ענקית לפני כעשרה ימים. לפי הודעת הרשות בסך הכל נאלצו להמתין מחוץ לתעלה 422 אניות עם משקל מטען בסך כולל של 26 מיליון טון.
ביום שבת הודיעה רשות תעלת סואץ על סיום המשבר עקב חסימת הנתיב הימי על ידי אניית מכולות ענקית לפני כעשרה ימים. התנועה בתעלה חודשה ביום שני בערב לאחר חילוצה של האנייה MV Evergiven שמשקלה 200,000 טון.
ראש רשות תעלת סואץ, אוסאמה רביע, אישר בהצהרה כי הושלמה חציית התעלה על ידי כל האניות שהיו בהמתנה. רביע ציין כי ביום שבת עברו בתעלה 61 אניות שהמתינו מחוצה לה עקב החסימה וזאת בנוסף ל-24 אניות חדשות. לפיכך, בסך הכל עברו בתעלה אתמול 85 אניות. לפי רשות התעלה בסך הכל נאלצו להמתין מחוץ לתעלה 422 אניות עם משקל מטען בסך כולל של 26 מיליון טון.
יוזכר כי במהלך שנת 2020 מספר האניות שחצו את התעלה הגיע לכ-19,000, קרי בממוצע כ-50 אניות ביום. אגרות המעבר בתעלת סואץ הניבו לקופת המדינה המצרית הכנסות שנתיות של כ-5.6 מיליארד דולר בשנים 2019 ו-2020.
עוד מאמרים בנושא...
מדיניות היבוא
מטרת המדיניות היא הקלה משמעותית בתהליכי היבוא והפחתת עלויות היבוא בפרט, ויוקר המחיה ככלל.
האם הייבוא המקביל מחטיא את מטרתו?
אין ספק כי ייבוא מקביל עשוי להיות אמצעי לקידום התחרות וזירוזה, והפחתת המחיר לצרכן הסופי היא צעד חשוב וראשון במעלה.
מבצע מיוחד – חברת “יחדיו” נרתמת גם כן למלחמה בקרונה
החברה ביצעה יבוא של מגוון מוצרים עבור בתי חולים, מוסדות וחברות מסחריות.
מכון היצוא: הסכם שיתוף פעולה עם מרכז הסחר העולמי בדובאי
ההסכם יאפשר הקמת ביתנים ישראלים בתערוכות הענק של העולם הערבי. שיתוף הפעולה כולל שותפות בכנסים בינ״ל ותערוכות ענק, חילופי משלחות וארגון משלחות של אנשי עסקים
כיצד משבר הקורונה משפיע על ניהול מלאים ואבטחתם
המשבר הנוכחי הביא עמו את הצורך בשינוי כיוון החשיבה ונקיטת אסטרטגיה שונה, כזו שתחזק את מנגנוני הניהול, תייצר מערכת יציבה ועמידה יותר, ותאפשר להתמודד עם