77 תובנות על כניסה מוצלחת לשוק יעד בחו״ל – חלק 3
מחקר ומודיעין מחקר שוק כללי הניתן לרכישה מהמדף אינו מספיק – עליכם לקבל חמש החלטות עיקריות. הפלח בו תתמקדו, המוצר שתמכרו, המחיר ותנאי התשלום שתדרשו, ערוץ ההפצה בו תשתמשו והתקשורת השיווקית שתפעילו. כל אחת מההחלטות מורכבת מלא מעט החלטות משנה. מחקר שוק, שבצע צד ג’ משיקוליו, אף פעם לא יהיה ספציפי מספיק כך שיאפשר לכם לקבל … המשך לקרוא 77 תובנות על כניסה מוצלחת לשוק יעד בחו״ל – חלק 3
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר