נמל אשדוד בין מאה הנמלים הראשונים בעולם בדירוג CM
דף הבית » חדשות האתר » נמל אשדוד בין מאה הנמלים הראשונים בעולם בדירוג CM
לאחרונה התפרסם דירוג המגזין היוקרתי CM (Container Management) 2020 המסכם את היקף פריקת המכולות בנמלים הגדולים בעולם במונחים של TEU לשנת 2019.
חברת נמל אשדוד ממשיכה לרשום הישגים בדירוגים בינלאומיים של נמלי הים. בדירוג השנתי של המגזין היוקרתי Container Management, שיפר נמל אשדוד את מיקומו, עלה כחמישה מקומות מהמקום ה-103 ומדורג כעת במקום ה-98.
הדירוג המדובר בוחן את מספר המכולות שנפרק בנמל על פי מונחי המדידה של TEU. על פי הדירוג, נמל אשדוד פרק בשנת 2018 1,477,000 TEU, ובשנת 2019, נספרו 1,538,000 TEU. מדובר בעלייה של כ-61,000 TEU, המהווים כ-4%.
שיקו ז׳אנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, מציין: ״העלייה במיקומנו בדירוג הבינלאומי מהווה תוצאה של המאמצים הבלתי פוסקים של נמל אשדוד בהיבטים התפעוליים. ההשקעות השוטפות בהצטיידות ברכש מקצועי, בשיפור תשתיות ומערכות ניהול, לצד הון אנושי מיומן ומנוסה, מביא את נמל אשדוד להישגים משמעותיים. אנו רואים בדירוג זה אבן דרך נוספת במאמצינו להמשיך ולהשתפר ולהוות תחרות ראויה לקראת פתיחת הנמלים החדשים. כל זאת בזכות העובדות והעובדים המסורים ללא לאות לביצוע המשימה״.
פורסם באתר – www.port2port.co.il
עוד מאמרים בנושא...
מדיניות התקינה בישראל
מדיניות התקינה הלאומית כוללת קביעת עדיפויות בתקינה, יזום כתיבת תקנים חדשים ורביזיות בתקנים הקיימים, הכרזה על תקנים כרשמיים או הסרת רשמיותם, תיאום בין-משרדי בנושאי תקינה
גופים בינלאומיים הפועלים בנושא סחר והיצף
בעולם פועלים גופים שונים העוסקים בנושא סחר הוגן ופועלים נגד היצף.
מהו יבוא אישי?
על-פי ההגדרה שבצו יבוא חופשי אם הוכח להנחת דעתו של מנהל רשות המיסים או סגנו שהטובין מיובאים לא באמצעות עוסק, לא לצרכי אספקה, ייצור או
האם קיימים דרישות או תנאים ביבוא?
משרד הכלכלה והתעשייה מעדכן ומתקן את צו יבוא חופשי ואת צו יצוא חופשי במטרה שיכללו את כל דרישות הרגולטוריות הטכניות שבחקיקה הרלוונטית.
אני רוצה לייבא מוצר, מה עלי לעשות?
באופן כללי היבוא לישראל הוא חופשי. כל אדם יכול לייבא מבלי רישיון יבואן או רישיון/אישור יבוא. עם זאת, חלק מהמוצרים מחייבים רישום יבואן ואישור או