מנכ״ל נמל אשדוד למש׳ התחבורה: לא נוכל לצמצם את העומס בנמל ללא גיוס עובדים
דף הבית » חדשות האתר » מנכ״ל נמל אשדוד למש׳ התחבורה: לא נוכל לצמצם את העומס בנמל ללא גיוס עובדים
מנכ״ל חברת נמל אשדוד, שיקו זאנה, שלח אתמול מכתב למנכ״ל משרד התחבורה, עופר מלכה, בנוגע בו מציין כי ההסתדרות חזרה בה מהסכמתה לגייס 50 עובדים זמניים לטובת הפחתת העומס בנמל אשדוד.
זאנה מציין במכתבו למנכ״ל משרד התחבורה כי ״נמל אשדוד כחברה ממשלתית וכמפעל חיוני וקיומי שם תמיד לנגד עיניו את טובת המשק הישראלי. צר לנו מאוד כי ההסתדרות לא נרתמת אף היא למאמץ הלאומי שבו עוסקת חברת הנמל יומם וליל לצמצום העומס החריג בנמלי הים״.
זאנה מוסיף ומציין במכתבו כי ״משעה שחברת הנמל מתחה את משאביה הפנימיים עד הקצה, ללא גיוס 50 העובדים הזמניים, לא ניתן יהיה לצמצם את העומס בקצב שתוכנן״ ומדגיש כי ״מובן שחברת הנמל תמשיך לעשות כל שלאל ידה על מנת לעבוד בקצב המהיר ביותר האפשרי בכפוף למגבלות משאביה״.
זאנה ציין במכתבו את השתלשלות העניינים וכתב כי הנהלת נמל אשדוד קיימה משא ומתן מתמשך עם ההסתדרות וועדי העובדים על מנת למצוא פתרונות לצמצום העומס התפעולי. ״חלק מהחלופות השונות שהוצעו בדיונים בין הצדדים יושמו ואף נחתם הסכם מועצת ייצור שאושר בדירקטוריון החברה לתגבור השעות הנוספות, אך לצערנו כל אלו לא נתנו פתרון מספק לצמצום התור״.
זאנה כותב עוד כי בימים האחרונים נעשה ניסיון נוסף של נציג ההסתדרות מול הוועדים למציאת פתרונות חליפיים לגיוס עובדים וכי הפתרון שהוצע סיפק מענה חלקי בלבד לפער הקיים.
פורסם באתר – www.port2port.co.il
צילום תמונה: שיקו ז׳אנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד. | צילום: אבישג שאר ישוב
עוד מאמרים בנושא...
סיווגי מכס – מדע מדויק?
בעולם וגם בארץ מגיעות לא מעט מחלוקות סיווג לבתי המשפט. עליכם לזכור כי סוכן מכס מקצועי המכבד את עצמו לא יסווג מוצר בפרט מכס כל
לין לממונה על התחרות: חובתך להתערב בעלויות המושתות היום על היבואנים
נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אתמול אל הממונה על התחרות ד״ר מיכל הלפרין בדרישה כי תתערב ובדחיפות בזינוק העלויות הנוספות המוטלות על היבואנים בנמלי הים.
מייצרים ומייבאים מסין – כדאי לכם להכיר את חוק הפיקוח על הייצוא הסיני
אם אתם מייצרים בסין או מייבאים ממנה, חשוב שתכירו את החוק לפיקוח על הייצוא הסיני הקובע כללים חדשים לגבי ייצוא חומרים וטכנולוגיות רגישות מסין
הגדרת הנזק הממשי שנגרם מהיצף
לפי חוק היטלי סחר, לא די בכך שהתקיים היצף כדי שיוטל היטל היצף אלא יש להוכיח שהיבוא בהיצף גרם נזק ממשי לענף היצרני בגין היבוא
הסכם אזור סחר חופשי בין ישראל ודרום קוריאה נחתם בסיאול
שר הכלכלה עמיר פרץ חתם על הסכם היסטורי ופורץ דרך לכינון אזור סחר חופשי בין קוריאה הדרומית וישראל.