מנכ״ל נמל אשדוד למש׳ התחבורה: לא נוכל לצמצם את העומס בנמל ללא גיוס עובדים
דף הבית » חדשות האתר » מנכ״ל נמל אשדוד למש׳ התחבורה: לא נוכל לצמצם את העומס בנמל ללא גיוס עובדים
מנכ״ל חברת נמל אשדוד, שיקו זאנה, שלח אתמול מכתב למנכ״ל משרד התחבורה, עופר מלכה, בנוגע בו מציין כי ההסתדרות חזרה בה מהסכמתה לגייס 50 עובדים זמניים לטובת הפחתת העומס בנמל אשדוד.
זאנה מציין במכתבו למנכ״ל משרד התחבורה כי ״נמל אשדוד כחברה ממשלתית וכמפעל חיוני וקיומי שם תמיד לנגד עיניו את טובת המשק הישראלי. צר לנו מאוד כי ההסתדרות לא נרתמת אף היא למאמץ הלאומי שבו עוסקת חברת הנמל יומם וליל לצמצום העומס החריג בנמלי הים״.
זאנה מוסיף ומציין במכתבו כי ״משעה שחברת הנמל מתחה את משאביה הפנימיים עד הקצה, ללא גיוס 50 העובדים הזמניים, לא ניתן יהיה לצמצם את העומס בקצב שתוכנן״ ומדגיש כי ״מובן שחברת הנמל תמשיך לעשות כל שלאל ידה על מנת לעבוד בקצב המהיר ביותר האפשרי בכפוף למגבלות משאביה״.
זאנה ציין במכתבו את השתלשלות העניינים וכתב כי הנהלת נמל אשדוד קיימה משא ומתן מתמשך עם ההסתדרות וועדי העובדים על מנת למצוא פתרונות לצמצום העומס התפעולי. ״חלק מהחלופות השונות שהוצעו בדיונים בין הצדדים יושמו ואף נחתם הסכם מועצת ייצור שאושר בדירקטוריון החברה לתגבור השעות הנוספות, אך לצערנו כל אלו לא נתנו פתרון מספק לצמצום התור״.
זאנה כותב עוד כי בימים האחרונים נעשה ניסיון נוסף של נציג ההסתדרות מול הוועדים למציאת פתרונות חליפיים לגיוס עובדים וכי הפתרון שהוצע סיפק מענה חלקי בלבד לפער הקיים.
פורסם באתר – www.port2port.co.il
צילום תמונה: שיקו ז׳אנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד. | צילום: אבישג שאר ישוב
עוד מאמרים בנושא...
מהי רפורמת היבוא?
רפורמת היבוא אותה מובילים משרד הכלכלה והתעשייה ומשרד האוצר בשיתוף משרד הבריאות והאנרגיה מתמקדת במעבר לשיטות הנהוגות בשווקים מפותחים בעולם ובשינוי שיטות הפיקוח על חוקיות היבוא
חוקי או לא חוקי
זכות העיכבון הינה זכות על פי דין, וכוונתה לייעל את הליך כריתתה של עסקה ולאפשר מסחר מהיר, דינמי ויעיל.
יתרונות היצוא
יצוא הינו מכירה והעברה של סחורות ו/או אספקה של שירותים ממדינה אחת (מדינת המקור – ישראל, במקרה שלנו) למדינה אחרת (מדינת היעד). היצוא הוא חלק
טיפים והתנהלות נכונה ביבוא אישי
וודאו מול הספק בחו”ל כי הוא מציין את ערך הטובין הראלי בחשבונית