חברת MSC צפויה לקבל השנה כ-20 אניות חדשות
על פי ניתוח חדש של חברת אלפאלינר, חברת MSC הינה חברת הספנות עם המספר הגדול ביותר של אניות חדשות בצנרת, והיא אמורה לקבל במהלך 2019 20 אניות חדשות בנפח קיבולת כולל של 334,550 TEU.
על פי הצפי, החברה אמורה לקבל במחצית השנייה של 2019 שמונה אניות ענק בנפח של 23,000 TEU כאשר הצפי הוא שחלק מהן תיכנסנה לשירות במסגרת שירות 2M בין אסיה ואירופה, וחלק מהן תחלפנה אניות שייכנסו למספנות לטובת התקנת סקראבים חדשים לרגל החל תקנות IMO 2020 וצריכת דלק דל-גופרית.
מחברת האנליסטים נמסר עוד כי על פי הידוע, בכוונת חברת MSC להשיק השנה מהלך המכונה Ship Jumboisation במהלכו מספר אניות של החברה בנפח 14,000 TEU ישודרגו כך שתוכלנה לשאת קיבולת נומינלית של 17,000 TEU.
חברת מארסק ליין, אשר נוקטת גישה שמרנית בהרבה וחוששת מהאטה בסחר העולמי, צפויה לקבל במהלך השנה 6 אניות בלבד בנפח קיבולת כולל של 73,600 TEU.
יחד עם זאת, מארסק ממשיכה להוביל את טבלת חברות הספנות הגדולות בעולם – בעיקר הודות לרכישת המבורג סוד על צי האניות שלו בנפח כולל של 650 אלף TEU, ואילו חברת MSC תמשיך להיות מספר שתיים עם נפח קיבולת מרשים של 3.6 מיליון TEU.
עוד מאמרים

מהפכת האסדרה בנמלים יוצאת לדרך: פתיחת התחרות והפחתת יוקר המחיה
מבוא במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, שר האוצר בצלאל אל סמוטריץ׳, השר לשת״פ אזורי דודי אמסלם, נחתמה היום רפורמה

מלחמת הסחר בין ארה”ב לסין עולה מדרגה
מבוא מלחמת הסחר בין ארה”ב לסין עולה מדרגה – והיא לא עוצרת בגבולות אסיה. בחודשים האחרונים, ממשלת ארצות־הברית החלה להטיל מכס אחיד של 17% על

שיעור חדש בסחר: מה עושים כשארה״ב מטילה 17% מכס על היצוא שלך?
מבוא ה־5 באפריל 2025 נכנס להיסטוריה הכלכלית כיום שבו ארצות‑הברית הטילה מכס בסיסי של 17% על כל טובין מיובאים – צעד חד‑צדדי שמטלטל את שרשראות האספקה הגלובליות

המדריך המלא לשינוע מטענים בינלאומי: אווירי, ימי ויבשתי – יתרונות וחסרונות
שינוע מטענים בינלאומי הוא עולם מורכב, רחב היקף ומשמעותי עבור עסקים, ארגונים ואנשים פרטיים המעוניינים להעביר סחורות ממדינה למדינה. בין אם מדובר ברכישת מלאי גדול