חברת “יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ”, בעלת ניסיון עשיר בשילוח בינלאומי. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים ונשמח לעזור לך לעבור למחוז חפצך במהירות וברוגע.
רילוקיישן הוא תהליך מורכב, טכנית ורגשית כאחד. לכן, לא רצוי שתעברו אותו לבד. אנו בחברת “יחדיו”, נשמח לסייע לכם לעבור את השלב הרגולטורי של העברת תכולת דירתכם לחו”ל ובחזרה, על הצד המקצועי, החסכוני והחלק ביותר.
סדר בבלאגן
קיבלתם בחיוב הצעת עבודה או מעבר מסיבה אחרת אל מעבר לים, והחלטתם ללכת על זה. מכאן מתחיל מסע ליעד חדש, אחר, מסקרן ומאתגר. תפנית חדשה בחייכם המשלבת בין שמחת התחדשות ודריכות, לצד חוסר וודאות וחשש מפני הלא נודע. למן הרגע הזה, הכל מתחיל להשתנות. הבית עובר למבצע אריזות, חפצים אישיים עוברים מיון (מה להשאיר וממה להיפטר לקראת המסע הגדול), לבטים מה לקחת עימכם אל מעבר לים ומה להעביר למשמורת אצל קרובים או לנסות למכור. מכונית, מערכת סלון, ארונות? הכל מהכל, כשברקע התחושה שמשהו גדול עומד לקרות בחייכם.
כאן רצוי לחבור לחברת שילוח בינלאומי, מקצועית ואמינה, שתסייע בכל הנדרש ותוכל לעשות סדר בבלאגן הגדול שנוצר סביבכם, מרגע האריזה ועד המעבר עצמו.
אורזים
חברת שילוח בינלאומי תסייע באריזת הבית ומיון התכולה. חברה מיומנת תחסוך לכם זמן רב, הוצאות יתר ולבטים. מה לקחת? קבלו עצה מהנציגים שלנו, המנוסים בשירותי רילוקיישן. בסופו של התהליך הראשוני נארזים הדברים החשובים, נציגינו מתעדים הכל לניירת שתועבר למחלקת עמילות המכס, שתמשיך את הטיפול במעבר שלכם מול רשויות המכס לייצוא תכולת דירתכם למדינת היעד.
יוצאים לדרך
עמיל המכס הוא הנציג שלכם מול רשויות המכס ומכאן חשיבותו הרבה. הוא זה שידאג לשחרור הכבודה שלכם מהמכס וינהל את רשימות התכולה שלכם לצרכי מיסוי, הכנת הניירת לשלטונות המכס והעברת תשלומי המכס הנדרשים. הליווי הצמוד שלו וסמיכות עבודתו לרשויות המכס בנמל, אמורים לעשות את המעבר שלכם זורם וקל.
אז למה לעבוד עימנו חברת “יחדיו”?
כי הניסיון והמקצועיות שלנו בשירותי רילוקיישן מדברים בעד עצמם.
נשמח להיפגש, לייעץ ולענות על כל שאלה שלכם.