דמי חכירת האניות מגיעים לשיאים חדשים
דף הבית » חדשות האתר » דמי חכירת האניות מגיעים לשיאים חדשים

אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק.
דמי חכירת אניות מכולה מגיע לשיא חדש והוא כפול משיאו הקודם שנרשם לפני 16 שנה. על פי הנתונים של חברת המחקר קלארקסון, תעריפי החכירה לסקטור הלוהט ביותר של אניות המשא עלו פי ארבעה מתחילת 2021, והם כעת עומדים על 128% מעל השיא הקודם של שנת 2005.
אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. זאת בעוד שתעריף של אנייה בנפח של 4,400 TEU עומד לשבור את רף ה-100 אלף דולר ליום ועומד כעת על 97,500 דולר ליום. אניות בנפח של 6,800 TEU כבר מקבלות 111,500 דולר ליום.
הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק וחברות כמו Swire Bulk ו- Pacific Basin שהודיעו כי הן מציעות שינוע מכולות על אניות המטען הכללי שלהן.
עוד מאמרים בנושא...


יצוא יבוא מכולות – מידע חשוב
מבוא שוק הסחר הבינלאומי נשען באופן משמעותי על מכולות – תיבות ענק ממתכת המאפשרות העברה בטוחה ויעילה של מטענים ברחבי העולם. כאשר מדברים על יצוא


מלכודות נפוצות ביבוא – איך להימנע מהפתעות במכס?
עולם היבוא הוא אחד התחומים המעניינים והדינמיים ביותר בכלכלה הגלובלית. ככל שהעולם נעשה מחובר יותר והטכנולוגיה מאפשרת גישה ישירה לספקים מכל קצה של הגלובוס, כך


סחר בינלאומי בישראל
הסחר הבינלאומי ממלא תפקיד מרכזי בכלכלת ישראל, ומאפשר למדינה להתגבר על משאבי הטבע המוגבלים שלה ולהשתלב בשוק העולמי. כמדינה קטנה עם כלכלה מפותחת מאוד, ישראל


ארגון הסחר העולמי (WTO)
ה – WTO הינו הגוף החשוב ביותר בעולם לקביעת כללי סחר בינלאומי, לקידום ולפיקוח על ליברליזציה בסחר. כאן נסקור את פעילות ארגון ה – WTO


למה צריך סקר שוק מקיף לפני יבוא סחורות מחו”ל
בנוף העצום של הסחר הבינלאומי, אמנות יבוא הסחורות מחו”ל דומה לניווט במבוך של הזדמנויות ואתגרים. דמיינו את זה – אתם על סף גילוי אוצר של


שילוח ימי ויבוא מוצרים מסין
בנוף העצום של הסחר העולמי, מדינה אחת בולטת כמעצמה בכל הנוגע לייצור וייצוא סחורות – סין. הפיתוי של רכישת מוצרים מהמפעל העולמי כבש יזמים ועסקים