החברה הודיעה היום כי היא משעה טיסות הנוסעים עד ל-1 באפריל. יחד עם זאת החברה נערכת להמשך פעילות המטענים במטוסי דרימליינר ומטוסי 777 מוסבים למטען ומתכננת טיסות קבועות לניו יורק, הונג קונג ושנחאי ואף הודו
אל על: פעילות המטענים תתרחב על רקע הפסקת טיסות הנוסעים
לאחר הערכת מצב החליטה חברת אל על להפסיק באופן זמני את טיסותיה לישראל וממנה החל מהיום בחצות (26 מרץ) ועד לתאריך 4 באפריל 2020. יחד עם זאת פעילות המטענים של החברה ממשיכה לפעול ואף תתוגבר לאור הדרישה.
כאמור, ההחלטה להפסיק את פעילות טיסות הנוסעים נומקה על ידי החברה בשל מספר סיבות, לרבות הביקוש הכמעט אפסי בביקוש לטיסות סדירות, הדאגה לבריאות הנוסעים וצוותי האוויר וכן בשל הצורך לצמצמם בשלב זה את ההוצאות עד לסיום המשבר ותחילת ההתאוששות.
נציין בהקשר זה כי טיסות החברה הערב (יום חמישי 26/3/20) מניו יורק, טורונטו, לונדון, פאריס, וכן טיסות החילוץ מדלהי (הודו) וסן חוזה (קוסטה ריקה) לנתב״ג יתקיימו על פי התכנון. באל על ציינו כי החברה תוסיף להפעיל טיסות חילוץ ליעדים שונים מסביב לעולם על פי דרישת משרד החוץ והביטחון בנוסף תפעיל החברה טיסות חיוניות ככל שיידרש.
לעומת זאת, חברת אל על תוסיף לקיים טיסות מטען מישראל ואליה ליעדים שונים בעולם לרבות שימוש במטוסי נוסעים למטרה זו. בהקשר זה נציין כי חטיבת המטענים של החברה נערכת להמשך פעילות במטוסי דרימלייר ומטוסי 777 מוסבים למטען. יתרה מכך, ככל הידוע, בחטיבת המטענים מתכננים טיסות קבועות לניו יורק, הונג קונג ושנחאי ואף הודו בהמשך. כמו כן, מטוסים אלו יהיו זמינים לכל ׳הקפצה׳ לפי ביקוש לכל יעד וכמו כן, מטוס המטען ממשיך בפעילותו לאירופה וניו יורק.
מחברת על על נמסר כי ״כולנו באל על, אנשי הקרקע והאוויר, דיילים, טייסים, טכנאים ואנשי המנהלה, מייחלים ומקווים לשוב בהקדם לפעילות סדירה ולהטיס את ציבור הנוסעים אל על בבטחה ובביטחון, באיכות שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, לכל רחבי תבל כדי לתמוך בתיירות הנכנסת והיוצאת, לקדם הפעילות העסקית במשק והקשרים המדיניים בין ישראל ומדינות העולם ולהמשיך לצרוך טובין ממאות ספקים שונים במשק הישראלי התלויים בחברת אל על״.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים

מהפכת האסדרה בנמלים יוצאת לדרך: פתיחת התחרות והפחתת יוקר המחיה
מבוא במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, שר האוצר בצלאל אל סמוטריץ׳, השר לשת״פ אזורי דודי אמסלם, נחתמה היום רפורמה משמעותית בנמלי הים של ישראל שתאפשר את שיפור השירות בנמלים, הגברת קצב הטיפול בסחורות, חיזוק הכלכלה והורדת יוקר המחיה לכלל אזרחי ישראל מהפכת האסדרה בנמלים יוצאת לדרך; פתיחת התחרות תוביל להפחתה משמעותית ביוקר המחיה במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת

מלחמת הסחר בין ארה”ב לסין עולה מדרגה
מבוא מלחמת הסחר בין ארה”ב לסין עולה מדרגה – והיא לא עוצרת בגבולות אסיה. בחודשים האחרונים, ממשלת ארצות־הברית החלה להטיל מכס אחיד של 17% על כלל היבוא, כחלק ממאמץ לחזק את התעשייה המקומית ולצמצם את התלות הכלכלית בסין. ההחלטה, שמוצגת כתגובה למדיניות הסחר האגרסיבית של בייג׳ינג, נושאת השלכות רוחב על שותפות סחר כמו ישראל – גם אם היא לא צד ישיר בעימות. בעוד שסין וארה”ב

שיעור חדש בסחר: מה עושים כשארה״ב מטילה 17% מכס על היצוא שלך?
מבוא ה־5 באפריל 2025 נכנס להיסטוריה הכלכלית כיום שבו ארצות‑הברית הטילה מכס בסיסי של 17% על כל טובין מיובאים – צעד חד‑צדדי שמטלטל את שרשראות האספקה הגלובליות ומשנה את כללי המשחק ליצואנים ישראלים. ההחלטה, שהוצגה כחלק ממהלך “הוגן והדדי” לשיקום התעשייה האמריקאית, נושאת בחובה השלכות על תמחור, לוגיסטיקה, ניהול סיכונים ואפילו על יחסי העבודה עם לקוחות מעבר לים. הבשורה המרה מתווספת למסגרת מכסים ענפיים קיימים – למשל 25%

המדריך המלא לשינוע מטענים בינלאומי: אווירי, ימי ויבשתי – יתרונות וחסרונות
שינוע מטענים בינלאומי הוא עולם מורכב, רחב היקף ומשמעותי עבור עסקים, ארגונים ואנשים פרטיים המעוניינים להעביר סחורות ממדינה למדינה. בין אם מדובר ברכישת מלאי גדול של מוצרים לאתר מסחר אלקטרוני, משלוחים תעשייתיים רחבי היקף או אפילו העברת חפצים אישיים בעת מעבר לחו”ל – כולנו מתמודדים עם הצורך לבחור את אופן השינוע האידיאלי. הבחירה בין שינוע אווירי, ימי או יבשתי היא לא רק עניין של מחיר