משבר הקורונה: צים מקדמת שימוש נרחב בשטר מטען אלקטרוני
החברה סיימה שלב נוסף בקידום שטר המטען האלקטרוני עם הטמעת הפלטפורמה של WAVE המאפשרת הנפקת שטר מטען אלקטרוני. ניר אבני, מנכ״ל צים ישראל: ״במיוחד במהלך המשבר הנוכחי, יש חשיבות עליונה ליכולת להעביר מסמכים מקוריים באופן דיגיטלי ומרחוק״
צים סיימה שלב נוסף בקידום שטר המטען האלקטרוני eB/L עם הטמעת הפלטפורמה של WAVE המאפשרת הנפקת שטר מטען אלקטרוני ממערכות ה-LEGACY שלה. משלוח ראשון הושלם בחודש שעבר על ידי היצואן הישראלי המוביל גן שמואל, וחברת השילוח ICL Intelligent Logistics שאימצו את השירות המשופר תוך קיצור משמעותי בזמנים והפחתת עלויות.
ניר אבני, מנכ״ל צים ישראל: ״במיוחד במהלך משבר הקורונה הנוכחי, ישנה חשיבות עליונה ליכולת להעביר מסמכים מקוריים באופן דיגיטלי ומרחוק, תוך הפחתת הצורך במגע ישיר. בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם Wave מאז 2018, סיימנו את הטמעת הפלטפורמה של Wave במערכות צים, ובכך ביכולתנו לצמצם למעשה את משך הזמן להעברת מסמכים, מימים למספר דקות, לצד יתרונות נוספים ללקוחות שיבחרו להצטרף לשירות״.
ז׳אן פלביאן, Wave סמנכ״לית מכירות ואסטרטגיה בחברת, ציינה כי ״הטמעת הפלטפורמה של WAVE על ידי צים מדגישה את המאמצים המתמשכים שלנו לספק לתעשיית הסחר הבינלאומי תהליך דיגיטלי פורץ דרך במתכונת חדשנית ויעילה. אנו שמחים שנבחרנו על ידי גורמים מובילים בתעשייה כדי לקדם את מאמצי הדיגיטציה שלהם. חברתנו מזמינה את כל בעלי העניין בענף להצטרף לרשת המשתמשים בטכנולוגיית Wave״.
טכנולוגיית Wave המאפשרת את התהליך נועדה לשקף הנפקה של מסמכי נייר מקוריים ותהליכים נלווים בפורמט דיגיטלי לחלוטין, התואם את הסטנדרטים המשפטיים הנהוגים בתעשייה, תוך שיפור היעילות, מניעת שגיאות, חסכון והורדת סיכונים.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים

מהפכת האסדרה בנמלים יוצאת לדרך: פתיחת התחרות והפחתת יוקר המחיה
מבוא במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, שר האוצר בצלאל אל סמוטריץ׳, השר לשת״פ אזורי דודי אמסלם, נחתמה היום רפורמה משמעותית בנמלי הים של ישראל שתאפשר את שיפור השירות בנמלים, הגברת קצב הטיפול בסחורות, חיזוק הכלכלה והורדת יוקר המחיה לכלל אזרחי ישראל מהפכת האסדרה בנמלים יוצאת לדרך; פתיחת התחרות תוביל להפחתה משמעותית ביוקר המחיה במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת

מלחמת הסחר בין ארה”ב לסין עולה מדרגה
מבוא מלחמת הסחר בין ארה”ב לסין עולה מדרגה – והיא לא עוצרת בגבולות אסיה. בחודשים האחרונים, ממשלת ארצות־הברית החלה להטיל מכס אחיד של 17% על כלל היבוא, כחלק ממאמץ לחזק את התעשייה המקומית ולצמצם את התלות הכלכלית בסין. ההחלטה, שמוצגת כתגובה למדיניות הסחר האגרסיבית של בייג׳ינג, נושאת השלכות רוחב על שותפות סחר כמו ישראל – גם אם היא לא צד ישיר בעימות. בעוד שסין וארה”ב

שיעור חדש בסחר: מה עושים כשארה״ב מטילה 17% מכס על היצוא שלך?
מבוא ה־5 באפריל 2025 נכנס להיסטוריה הכלכלית כיום שבו ארצות‑הברית הטילה מכס בסיסי של 17% על כל טובין מיובאים – צעד חד‑צדדי שמטלטל את שרשראות האספקה הגלובליות ומשנה את כללי המשחק ליצואנים ישראלים. ההחלטה, שהוצגה כחלק ממהלך “הוגן והדדי” לשיקום התעשייה האמריקאית, נושאת בחובה השלכות על תמחור, לוגיסטיקה, ניהול סיכונים ואפילו על יחסי העבודה עם לקוחות מעבר לים. הבשורה המרה מתווספת למסגרת מכסים ענפיים קיימים – למשל 25%

המדריך המלא לשינוע מטענים בינלאומי: אווירי, ימי ויבשתי – יתרונות וחסרונות
שינוע מטענים בינלאומי הוא עולם מורכב, רחב היקף ומשמעותי עבור עסקים, ארגונים ואנשים פרטיים המעוניינים להעביר סחורות ממדינה למדינה. בין אם מדובר ברכישת מלאי גדול של מוצרים לאתר מסחר אלקטרוני, משלוחים תעשייתיים רחבי היקף או אפילו העברת חפצים אישיים בעת מעבר לחו”ל – כולנו מתמודדים עם הצורך לבחור את אופן השינוע האידיאלי. הבחירה בין שינוע אווירי, ימי או יבשתי היא לא רק עניין של מחיר