שילוח בינלאומי הינו שירות הובלה של סחורות, רכוש או חפצים אישיים, ממדינה למדינה. השירות מבוצע ע”י משלח – רצוי מיומן ובעל ניסיון – הפועל כמטווח, מלווה ומוביל.
שינוע מטענים בים באוויר וביבשה
חברת “יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ”, בעלת ניסיון עשיר בשילוח בינלאומי. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים.
בעת בחירת סוכן / עמיל מכס, חשוב למצוא סוכן אמין, מקצועי ובעל מוניטין. אצלנו, תוכל ליהנות מאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ומטובי המומחים.
שילוח בינלאומי – במה מדובר?
שילוח בינלאומי הינו שירות הובלה של סחורות, רכוש או חפצים אישיים, ממדינה למדינה. השירות מבוצע ע”י משלח – רצוי מיומן ובעל ניסיון – הפועל כמטווח, מלווה ומוביל. השילוח הבינלאומי מהווה מרכיב חשוב במערך הסחר הבינלאומי, שאחד ממרכיביו היא תלות הדדית בין המשלח לאמצעי התובלה הקיימים: ימית, אווירית או יבשתית.
* הימית באמצעות נמלי הים, ספינות התובלה ונתיבי השייט.
* האווירית באמצעות נמלי האוויר, סוגי המטוסים ונתציבי הטייס.
* היבשתית באמצעות מסופי גבול, כלי ההובלה ותשתית הכבישים.
מהי הדרך המתאימה ביותר עבוכרם?
בכדי לבחור את דרך התובלה הבינלאומית רצוי לשים דגש על מספר גורמים:
רמת הדחיפות בלוחות הזמנים
השינוע האווירי מתאפיין במהירות גבוהה, המתאימה בין השאר למפעלים הזקוקים בדחיפות לחומרי גלם, העברת תכולת דירה המצריכה עמידה בלוחות זמנים צפופים, העברת מסמכי מקור דחופים ליעד בחו”ל ועוד. עם זאת, יש להביא בחשבון שקיצור הזמנים מתבטא בין השאר בעלויות גבוהות לעומת שתי האופציות האחרות (בים וביבשה).
משקל ונפח הסחורה
מהי כמות ונפח הכבודה אותה אתם אמורים לשלוח? האם מדובר בכמה חפצים אישיים, במסמכים חשובים או בכמויות סחורה גדולות במיוחד? האם מדובר במעטפה בודדת? בכמה קרטונים או במכולות? לכל נפח ומשקל עלות שונה. בנוסף, ישנה חשיבות לסוג האריזה, גודל המטען ויעדו (קרוב או רחוק).
מחירי ההובלה
העברת משקל כבודה מסוים באוויר, תהיה יקרה מהעברת אותו משקל בים או ביבשה. עם זאת, לא לכל מדינה ניתן להעביר כבודה מישראל באמצעים יבשתיים (במקרה שלנו רק דרך ירדן או מצרים) כך שהדרך הימית או האווירית הינן השכיחות ביותר עבור רובנו. אנו בחברת “יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ”, נוכל להתאים עבורכם את דרך השילוח המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. נשמח לענות על כל שאלה, טלפונית או באמצעות פגישה אישית. תנו למקצוענים לטפל לכם בשילוח.
עוד מאמרים
רפורמת היבוא ‘מה שטוב לאירופה טוב לישראל’ צוברת תאוצה ב-2025
90% מהיבואנים בתחום התקינה והתמרוקים ויותר מ-60% בתחום המזון מתכננים להשתמש ברפורמת היבוא ‘מה שטוב לאירופה טוב לישראל’ כבר ב-2025. משרד הכלכלה והתעשייה מפרסם היום
יבוא מוצרים בתקינה לפי צו יבוא חופשי
צו יבוא חופשי צו יבוא חופשי נחקק מכוח פקודת היבוא והיצוא [נוסח חדש], התשל”ט-1979. על פי הפקודה ככלל כל מוצר המיובא לישראל דורש רישיון או אישור. צו
רפורמת ״מה שטוב לאירופה – טוב לישראל״ נכנסה לתוקף
https://youtu.be/04wdz5eKb0Y?si=ZFCxIB9kWqX-3hQi הרפורמה נועדה לבטל את הבירוקרטיה העודפת בכניסת מוצרים לישראל, להקל על היבואנים, להכניס לשוק מגוון רחב של מוצרים במחירים שונים ולייצר תחרות שתביא להוזלה
נמל חיפה: סכסוך עבודה בסקטור מנהלי העבודה
לטענת ההסתדרות העילה להכרזת סכסוך העבודה הינו מבוי סתום במו״מ להתייעלות בסקטור מנהלי העבודה, וכן ניהול מו״מ בחוסר תום לב לאור דרישות מאוחרות וחזרה מהסכמות