צים תפעיל שירות חדש בין תת יבשת הודו והים התיכון בשת״פ עם MSC
חברת צים וחברת MSC הודיעו במהלך חול המועד סוכות על שיתוף פעולה חדש בסחר בין תת היבשת ההודית לים התיכון. שיתוף הפעולה החדש צפוי להתחיל במחצית אוקטובר, בשירות שיקשר בין הודו לנמלים מרכזיים בים התיכון.
חברת צים, שעד לאחרונה לא שיתפה פעולה עם אף חברת מכולות אחרת, תשתף כאמור פעולה עם חברת MSC במסגרת שני שירותים חדשים שיפעלו בסחר בין תת היבשת ההודית לים התיכון. לדברי החברה, שני השירותים החדשים – שירות ZII (ZIM India Israel Service) ושירות ZIE (ZIM India East Med Express) הינם שירותים מהירים ואמינים.
שירות ZII יפעל לפי סבב הפקידה הבא: נאווה-שבה – מונדרה – חיפה (מערבה בלבד), ואילו שירות ZIE יפעל לפי סבב הפקידה הנ״ל:
מונדרה – נאווה-שבה – קולומבו – פורט סעיד מערב – מרסין – פיראוס – איסטנבול – מרסין – איסקנדרון – מונדרה
מחברת צים נמסר עוד כי על מנת להעניק כיסוי נוסף בסחר בין הודו לים התיכון, צים תוסיף פקידה בנמל קולומבו, סרי-לנקה, בכיוון מזרח, במסגרת שירות ZIM Mediterranean Pacific service – ZMP, המשרת את נמלי נובורוסיסק, אודסה, איסטנבול, חיפה וקולומבו.
עוד נמסר מצים כי ״המערך החדש מהווה שדרוג משמעותי עבור לקוחות צים בסחר, והם יהנו מהיצע רחב של הפלגות ישירות ושיפור זמני הפלגה, לצד השירות האישי הייחודי של צים״.
רני בן-יהודה, סמנכ״ל בכיר סחר חוצה-סואץ ואטלנטי, אמר: ״המערך החדש יוצר כיסוי נרחב לצד שירות אמין ומעולה בסחר בין תת היבשת ההודית לים התיכון, לשירות השוק והלקוחות״.
עוד חדשות
טורקיה מכחישה הקלות באיסור סחר עם ישראל: “בדיוניות לחלוטין”
שר הסחר הטורקי דוחה טענות ישראליות על הקלה באיסור הסחר שהוטל על ישראל. לדבריו, האיסור יישאר בתוקף עד להפסקת אש קבועה בעזה. גורמים במשרד הסחר
אניות בים האדום משדרות דרך ה-AIS: ״אין קשר לישראל״
אניות סוחר משדרות דרך מערכת ה-AIS שהן אינן קשורות לישראל במאמץ להימנע מתקיפות חות׳ים עליהן כשהן במעבר באזור ים סוף דוגמאות לשידורי אניות בעת מעברן
מועצת המובילים הגיעה להבנות עם משטרת התנועה בנושא שינוע מטען חורג – עדכונים
המשטרה ביטלה את הנוהל שהוציאה לשינוע מטען חורג ופרסמה נוהל חדש התואם את תקנות התעבורה. בעקבות לחצים של מועצת המובילים, משטרת התנועה ביטלה את הנוהל
לין: השפעות האיום החותי ניכרות היטב על היבוא לישראל
אוריאל לין: ״עקב הפעילות העוינת של החות’ים בים האדום נוצר משבר תובלה אמיתי שהשפעותיו ניכרות היטב על היבוא לישראל. מחירי התובלה קפצו במאות אחוזים ועלול