המבנה המעודכן, שייכנס לתוקף החל מפברואר 2025, ישפר את היצע השירותים על ידי הקמת שתי מחרוזות שירות שבועיות, האחת מתמקדת בקווים ישירים מנמלי הים התיכון לקנדה ולחוף המזרחי של ארה״ב, והשנייה מכסה את אמריקה הלטינית והקאריביים.
חברת צים הודיעה היום על ארגון מחדש של שירותיה בחוצה-אטלנטי, המקשרים את הים התיכון עם צפון ודרום אמריקה. המבנה המעודכן, שייכנס לתוקף החל מפברואר 2025, ישפר את היצע השירותים על ידי הקמת שתי מחרוזות שירות שבועיות, האחת מתמקדת בקווים ישירים מנמלי הים התיכון לקנדה ולחוף המזרחי של ארה״ב, והשנייה מכסה את אמריקה הלטינית והקאריביים דרך קינגסטון, ג׳מייקה, מתחבר לרשת ההזנה הנרחבת של צים.
מחברת צים נמסר כי ארגון מחדש של השירות נועד לשמור על כיסוי גיאוגרפי ישיר חוצה-אטלנטי של צים, תוך שילוב נמלי יצוא מרכזיים נוספים בטורקיה ובאיטליה תוך הרחבת ההיקף לחוף המערבי של דרום אמריקה והאיים הקאריביים. ״מבנה שירות חדש זה יבטיח שירות אמין ויעיל כאחד כדי לענות על דרישת הלקוחות הגוברת וישקף את המחויבות המתמשכת של צים לייעול הרשת שלה״ נמסר מצים.
שני השירותים המחודשים יפעלו במסלולים הבאים:
ZCA
מרסין – אשדוד – חיפה – פיראוס – ליבורנו (חיבור ZCA/ZCT WB) – גנואה – ברצלונה – ולנסיה – הליפקס – ניו יורק – נורפולק – סוואנה – קינגסטון (רכזת) – ולנסיה – ברצלונה – מרסין
ZCT
קומפורט – איזמיט – אליאגה – סלרנו – ליבורנו (חיבור ZCA/ZCT WB) – טנג’יר – ניו יורק – נורפולק – סוואנה – פורט אוורגליידס
המבנה החדש כפוף לביצוע הסכם שיתוף פעולה תפעולי חדש עם חברת הספנות הגרמנית האפאג-לויד וקבלת כל האישורים הרגולטוריים החלים.
אסף טיראן, EVP Cross Suez ו-Atlantic BU, אמר: ״מבנה שירות זה משקף את המאמץ המתמשך שלנו להתאים את השירותים שלנו לצרכים המתפתחים של לקוחותינו, תוך שמירה על מעמדנו החזק בשוק. אנו מאמינים שתצורת השירות המעודכנת תציע ללקוחותינו פתרונות משלוח מדויקים ואמינים יותר לאורך נתיבי הסחר החשובים הללו״.