נשיא התאחדות התעשיינים: ״אסור לתת להסתדרות לשלוט בנמלים״
דף הבית » חדשות האתר » נשיא התאחדות התעשיינים: ״אסור לתת להסתדרות לשלוט בנמלים״
רון תומר התייחס לסכסוך העבודה בנמלים ואמר כי ״התנהלות הנמלים פוגעת בחברות רבות ועובדים רבים, שאינם פחות חשובים מעובדי הנמלים, ומקום עבודתם תלוי בין היתר ביכולת הנמל לתפקד בצורה תקינה״
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר מסר כי הוא תומך בהחלטת הממשלה, לאפשר לנמל המפרץ לפרוק מטען כללי.
לדברי נשיא ההתאחדות ״אסור לתת להסתדרות לשלוט בנמלים, שהם שער הכניסה לישראל. התנהלות ההסתדרות פוגעת בכל אזרח בישראל ובעיקר בעובדים, ומביאים לעליה ביוקר המחייה. זה במטרה לשמר את המונופול החונק שיצרו. הגיע הזמן שהממשלה ומשרד התחבורה יתערב וישים לזה סוף. כלל הנמלים בישראל צריכים לפרוק מטען כללי ולהקל על העומס, נקודה. כמו כן יש לציין כי התנהלות הנמלים פוגעת בחברות רבות ועובדים רבים, שאינם פחות חשובים מעובדי הנמלים, ומקום עבודתם תלוי בין היתר ביכולת הנמל לתפקד בצורה תקינה״.
עוד חדשות האתר...
רפורמת “שמיים פתוחים”
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית תיקון מאד משמעותי בפקודת היבוא והיצוא. התיקון פורסם ברשומות ביום 17.1.24- לחצו כאן עיקרי התיקונים: ביטול הצורך להגיש בקשות למעבדת
רפורמת היבוא
מהי רפורמת היבוא? רפורמת היבוא אותה מובילים משרד הכלכלה והתעשייה ומשרד האוצר בשיתוף משרד הבריאות והאנרגיה מתמקדת במעבר לשיטות הנהוגות בשווקים מפותחים בעולם ובשינוי שיטות הפיקוח
טורקיה מכחישה הקלות באיסור סחר עם ישראל: “בדיוניות לחלוטין”
שר הסחר הטורקי דוחה טענות ישראליות על הקלה באיסור הסחר שהוטל על ישראל. לדבריו, האיסור יישאר בתוקף עד להפסקת אש קבועה בעזה. גורמים במשרד הסחר
אניות בים האדום משדרות דרך ה-AIS: ״אין קשר לישראל״
אניות סוחר משדרות דרך מערכת ה-AIS שהן אינן קשורות לישראל במאמץ להימנע מתקיפות חות׳ים עליהן כשהן במעבר באזור ים סוף דוגמאות לשידורי אניות בעת מעברן
מועצת המובילים הגיעה להבנות עם משטרת התנועה בנושא שינוע מטען חורג – עדכונים
המשטרה ביטלה את הנוהל שהוציאה לשינוע מטען חורג ופרסמה נוהל חדש התואם את תקנות התעבורה. בעקבות לחצים של מועצת המובילים, משטרת התנועה ביטלה את הנוהל
לין: השפעות האיום החותי ניכרות היטב על היבוא לישראל
אוריאל לין: ״עקב הפעילות העוינת של החות’ים בים האדום נוצר משבר תובלה אמיתי שהשפעותיו ניכרות היטב על היבוא לישראל. מחירי התובלה קפצו במאות אחוזים ועלול