נמל לוס אנג׳לס: תור של למעלה מ-100 אניות
דף הבית » חדשות האתר » נמל לוס אנג׳לס: תור של למעלה מ-100 אניות
אניות אלה פרושות על פני מסלול של 1,000 מייל לאורך קו החוף של צפון אמריקה לאורך מדינות ארה״ב ומקסיקו. מסע ההפלגה הטיפוסי של אנייה מאסיה לצפון אמריקה שארך שבועיים לפני המגפה התארך כעת ויכול להגיע למעל ל-45 יום
אומנם הוא נמצא מחוץ לטווח הראייה אבל תור אניות המכולה שממתינות לעגון בנמל לוס אנג׳לס על מנת לפרוק את מכולותיהן גדל מיום מיום ועומד כעת על למעלה מ-100 אניות.
אניות אלה פרושות על פני מסלול של 1,000 מייל לאורך קו החוף של צפון אמריקה לאורך מדינות ארה״ב ומקסיקו – כולן ממתינות לרציף פנוי בנמלים העמוסים ביותר של דרום קליפורניה – לונג ביץ׳ ולוס אנג׳לס.
המסע הטיפוסי של אניות המפליגות מאסיה לצפון אמריקה שארך כשבועיים לפני פרוץ המגפה של סופג כעת קיבולת עצומה, וחלק מההפלגות נמשכות יותר מ-45 ימים עד לעגינה.
בחודש שעבר, הרשויות האמריקניות דחקו את נקודות החנייה של האניות הרחק יותר מהחוף, וביקשו מאניות לחנות כ-150 מיילים מקו החוף.
הנתונים העדכניים ביותר מהבורסה הימית של דרום קליפורניה מראים שיש 101 אניות מכולה בתור – 30 אניות עוגנות או מסתובבות בתוך מימי דרום קליפורניה ועוד 71 ספינות שמפליגות במהירות איטית או משוטטות מחוץ לאזור המים של קליפורניה.
עוד מאמרים בנושא...
משרד התחבורה: נחתמו כתבי ההסמכה של הנמלים החדשים
הקודם הבא כתבי ההסמכה יאפשרו תרגול והכנות של מתקני הנמל החדשים וקליטת מכולות ריקות לייצוא במטרה להקל על מצוקת האחסנה בנמלים.
מדיניות היבוא
מטרת המדיניות היא הקלה משמעותית בתהליכי היבוא והפחתת עלויות היבוא בפרט, ויוקר המחיה ככלל.
האם הייבוא המקביל מחטיא את מטרתו?
אין ספק כי ייבוא מקביל עשוי להיות אמצעי לקידום התחרות וזירוזה, והפחתת המחיר לצרכן הסופי היא צעד חשוב וראשון במעלה.
מבצע מיוחד – חברת “יחדיו” נרתמת גם כן למלחמה בקרונה
החברה ביצעה יבוא של מגוון מוצרים עבור בתי חולים, מוסדות וחברות מסחריות.
מכון היצוא: הסכם שיתוף פעולה עם מרכז הסחר העולמי בדובאי
ההסכם יאפשר הקמת ביתנים ישראלים בתערוכות הענק של העולם הערבי. שיתוף הפעולה כולל שותפות בכנסים בינ״ל ותערוכות ענק, חילופי משלחות וארגון משלחות של אנשי עסקים