נמל לוס אנג׳לס: תור של למעלה מ-100 אניות
דף הבית » חדשות האתר » נמל לוס אנג׳לס: תור של למעלה מ-100 אניות
אניות אלה פרושות על פני מסלול של 1,000 מייל לאורך קו החוף של צפון אמריקה לאורך מדינות ארה״ב ומקסיקו. מסע ההפלגה הטיפוסי של אנייה מאסיה לצפון אמריקה שארך שבועיים לפני המגפה התארך כעת ויכול להגיע למעל ל-45 יום
אומנם הוא נמצא מחוץ לטווח הראייה אבל תור אניות המכולה שממתינות לעגון בנמל לוס אנג׳לס על מנת לפרוק את מכולותיהן גדל מיום מיום ועומד כעת על למעלה מ-100 אניות.
אניות אלה פרושות על פני מסלול של 1,000 מייל לאורך קו החוף של צפון אמריקה לאורך מדינות ארה״ב ומקסיקו – כולן ממתינות לרציף פנוי בנמלים העמוסים ביותר של דרום קליפורניה – לונג ביץ׳ ולוס אנג׳לס.
המסע הטיפוסי של אניות המפליגות מאסיה לצפון אמריקה שארך כשבועיים לפני פרוץ המגפה של סופג כעת קיבולת עצומה, וחלק מההפלגות נמשכות יותר מ-45 ימים עד לעגינה.
בחודש שעבר, הרשויות האמריקניות דחקו את נקודות החנייה של האניות הרחק יותר מהחוף, וביקשו מאניות לחנות כ-150 מיילים מקו החוף.
הנתונים העדכניים ביותר מהבורסה הימית של דרום קליפורניה מראים שיש 101 אניות מכולה בתור – 30 אניות עוגנות או מסתובבות בתוך מימי דרום קליפורניה ועוד 71 ספינות שמפליגות במהירות איטית או משוטטות מחוץ לאזור המים של קליפורניה.
עוד מאמרים בנושא...
סיווגי מכס – מדע מדויק?
בעולם וגם בארץ מגיעות לא מעט מחלוקות סיווג לבתי המשפט. עליכם לזכור כי סוכן מכס מקצועי המכבד את עצמו לא יסווג מוצר בפרט מכס כל
לין לממונה על התחרות: חובתך להתערב בעלויות המושתות היום על היבואנים
נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אתמול אל הממונה על התחרות ד״ר מיכל הלפרין בדרישה כי תתערב ובדחיפות בזינוק העלויות הנוספות המוטלות על היבואנים בנמלי הים.
הגדרת הנזק הממשי שנגרם מהיצף
לפי חוק היטלי סחר, לא די בכך שהתקיים היצף כדי שיוטל היטל היצף אלא יש להוכיח שהיבוא בהיצף גרם נזק ממשי לענף היצרני בגין היבוא
הסכם אזור סחר חופשי בין ישראל ודרום קוריאה נחתם בסיאול
שר הכלכלה עמיר פרץ חתם על הסכם היסטורי ופורץ דרך לכינון אזור סחר חופשי בין קוריאה הדרומית וישראל.
משרד התחבורה: נחתמו כתבי ההסמכה של הנמלים החדשים
הקודם הבא כתבי ההסמכה יאפשרו תרגול והכנות של מתקני הנמל החדשים וקליטת מכולות ריקות לייצוא במטרה להקל על מצוקת האחסנה בנמלים.