כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן.
נמל חיפה הקפיא את פעילות שער המטענים החדש
בעקבות הוראה של המנכ״ל מנדי זלצמן כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן. חברת נמל חיפה: נשוב ונפעיל את השער החדש רק לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי והבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
בעקבות התקלות המרובות שהתגלו אתמול בפעילות שער המטענים החדש בכניסה לנמלך חיפה – תקלות שגרמו לפקקים ועיכובים רבים בכניסת משאיות לנמל ולהודעה שיצאה מטעם מועצת המובילים וקראה לנהגי המשאיות שלא לפקוד את שערי הנמל עד להודעה חדשה הודיעה חברת נמל חיפה כי על פי הוראת מנכ״ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, החל מהיום בבוקר, משמרת א׳, כניסת ויציאת משאיות אל ומהנמל תיעשה מהשער הזמני הישן.
עוד נמסר מחברת נמל חיפה כי היא תשוב ותפעיל את השער החדש לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי של המערכת, וכן הבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
כזכור, אתמול הושקה באופן מלא פעילות שער המטענים החדש והטכנולוגי של נמל חיפה הכולל 15 מסלולים למעבר משאיות אשר מזוהות בעת הכניסה והיציאה על ידי מצלמות חכמות.
יחד עם זאת, עם ההפעלה המלאה חלו כאמור תקלות מרובות בפורטל הטכנולוגי של השערים אשר גרמו לפקקים רבים בכניסה וביציאה מנמל חיפה ולתורים ארוכים של משאיות.
עוד מאמרים

המדריך המלא לשינוע מטענים בינלאומי: אווירי, ימי ויבשתי – יתרונות וחסרונות
שינוע מטענים בינלאומי הוא עולם מורכב, רחב היקף ומשמעותי עבור עסקים, ארגונים ואנשים פרטיים המעוניינים להעביר סחורות ממדינה למדינה. בין אם מדובר ברכישת מלאי גדול

אתגרי היבוא לישראל: רגולציה, מכסים ותחרות בשוק המקומי
מבוא: יבוא של סחורות לישראל מהווה מרכיב חשוב בכלכלה המקומית וממלא תפקיד משמעותי באספקת מוצרים מגוונים לצרכן הישראלי. למרות שהתחום מספק הזדמנויות רבות לפיתוח עסקי,

ביטול מכסים על ייבוא מארה”ב: צעד לחיזוק הכלכלה והפחתת יוקר המחיה
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ’, חתם אתמול (שלישי) על צו המבטל את כל המכסים על ייבוא מוצרי חקלאות מארצות הברית. המהלך, שבוצע בתיאום עם ראש הממשלה

יצוא יבוא מכולות – מידע חשוב
מבוא שוק הסחר הבינלאומי נשען באופן משמעותי על מכולות – תיבות ענק ממתכת המאפשרות העברה בטוחה ויעילה של מטענים ברחבי העולם. כאשר מדברים על יצוא