חברת נמל אשדוד הגישה הבוקר לבית הדין האזורי לעבודה בקשה לצו מניעה כנגד סקטור מנהל וסקטור מנהלי עבודה אשר החלו היום בשעות הבוקר לנקוט בשיבושי עבודה בלתי חוקיים, וזאת ללא מתן הודעה מוקדמת ומבלי שהוכרז סכסוך עבודה.
נמל אשדוד: צו מניעה כנגד סקטור מנהל וסקטור מנהלי עבודה
נמל אשדוד הגיש היום (9/1) לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בקשה לצו מניעה נגד עובדי סקטור מנהל וסקטור מנהלי עבודה בתפעול אשר החלו היום בשעות הבוקר לנקוט בשיבושי עבודה בלתי חוקיים, וזאת ללא מתן הודעה מוקדמת ומבלי שהוכרז סכסוך עבודה.
במסגרת זו, הנחתה יו״ר ועד עובדי סקטור מנהל להפסיק באופן מוחלט את פעולת המערכת הממוחשבת בכל הקשור לפריקה וטעינה של כל המכולות הריקות בשטחי האחסנה. חבר ועד מנהלי עבודה בתפעול הוציא זמן קצר לאחר מכן הנחיה דומה למנהלי העבודה בתפעול, שלא לעבוד על אחסון ופריקת מכולות ריקות.
בנוסף, עובדי סקטור מינהל המשמשים בתפקיד ‘מקדמים’ בשער הכניסה לנמל, משבשים אף הם את עבודתם בהוראת יו”ר הועד. אחראי משמרת מקדמים מסרבים לאשר את הזמנות העבודה של הכנסה או הוצאת מכולות מהנמל ואליו במערכת זימון התורים הממוחשבת בין השעה 20:00 ועד השעה 6:00 בבוקר, ומסרבים לטפל גם באופן ידני. משמעות הדבר היא שכל המשאיות המגיעות לנמל או מבקשות לצאת ממנו בין השעות בין השעות שהוזכרו, אינן יכולות להיכנס או לצאת משטח הנמל.
השיבושים משפיעים באופן ישיר גם על עבודת עובדי סקטור תפעול/ציוד מכני המשובצים לעבודה במסגרת פריקה וטעינה של מכולות ריקות.
מחברת נמל אשדוד נמסר כי ״מדובר בהתנהלות מכוונת שנועדה לא רק לשתק חלק מרכזי מעבודת עובדי המינהל ומנ״ע, אלא אף פוגעת באופן ישיר ובלתי חוקי גם בעבודה התפעולית הכרוכה בעניין. לשיבושים השלכה ישירה על לקוחות החברה, שנזקיהם עלול להיתבע מהחברה״.
את חברת נמל אשדוד מייצגות בתיק עורכות הדין חיה ארמן, מיכל הברפלד, הדר אלאור ומעיין רז ממשרד הרצוג פוקס נאמן.
את חברת נמל אשדוד מייצגות בתיק עורכות הדין חיה ארמן, מיכל הברפלד, הדר אלאור ומעיין רז ממשרד הרצוג פוקס נאמן.
עוד מאמרים
אופטימיזציה של תהליכי שינוע: טיפים להקטנת עלויות ושיפור היעילות
מבואשינוע מטענים מהווה חלק מהותי בשרשרת האספקה העולמית, במיוחד בעידן שבו מסחר בינלאומי וצריכה מקוונת נמצאים בצמיחה מתמדת. האתגר המרכזי הוא לשנע מטענים במהירות, ביעילות ובעלות מינימלית. מאמר זה עוסק באופטימיזציה של תהליכי שינוע תוך מתן דגש על טיפים להקטנת עלויות, בחירה חכמה של אמצעי תחבורה ושימוש במערכות ניהול מתקדמות. כמו כן, נסקור את יתרונות חברת “יחדיו” כספקית פתרונות שינוע כוללים. פרק 1: טיפים להקטנת
סיכונים וניהול משברים בשינוע מטענים
מבואשינוע מטענים הוא תהליך ליבה בפעילות המסחרית והלוגיסטית, המחבר בין ספקים, יצרנים וצרכנים ברחבי העולם. לצד חשיבותו הרבה, שינוע מטענים נושא בחובו סיכונים משמעותיים שעלולים לפגוע בשרשרת האספקה, לגרום להפסדים כספיים ולהשפיע על אמינות החברות המעורבות בתהליך. במאמר זה נדון בסיכונים הנפוצים בשינוע מטענים, ניהול משברים, פתרונות וטכנולוגיות המסייעות בהתמודדות עם אתגרים אלו, ונסקור את יתרונות חברת “יחדיו” בתחום. כמו כן, תוצג טבלה המרכזת את
תכנון שרשרת אספקה יעילה: שינוע מטענים בצורה אופטימלית
מבוא בעולם הגלובלי של היום, תכנון שרשרת אספקה הפך למרכיב חיוני בהצלחת חברות וארגונים. שינוע מטענים הוא חלק קריטי בשרשרת זו, ומשפיע ישירות על עלויות, עמידה בזמנים ושביעות רצון הלקוחות. מאמר זה מציג את העקרונות המרכזיים לתכנון שרשרת אספקה יעילה, עם דגש על אופטימיזציה של שינוע מטענים. נחקור שיטות לייעול השינוע, נבחן אסטרטגיות חדשניות, ונציג את תרומתה של חברת “יחדיו” כמובילה בתחום. פרק 1: חשיבות
מקרי בוחן: איך עמיל מכס פתר בעיות סבוכות עבור לקוחותיו
מבוא: תפקידו הקריטי של עמיל המכס בניהול סחר בינלאומי עולם הסחר הבינלאומי מתאפיין במורכבות רבה, תקנות ובירוקרטיה המשתנים ממדינה למדינה. הוא נתקל בנהלי מכס קפדניים. עמיל מכס מקצועי הוא מי שמפשט את הצורך, מנהל אותו ומסייע לכבד אותו, קנסות ובעיות משפטיות. במאמר זה נציג מקרי בוחן אמיתיים מעמידים עמילי מכס הצילו לקוחות מבעיות מורכבות, תוך הדגשת המומחיות והנסיונות בתחום. המקרים המוכרים כאן ממחישים כיצד עמילי