
נמל אשדוד נערך לסערת ״כרמל״
דף הבית » חדשות האתר » נמל אשדוד נערך לסערת ״כרמל״
נמל אשדוד נערך למערכת הגשם הסוערת שתלווה גם ברוחות עזות, עם שורה של פעולות שיבטיחו המשך תפקוד רציף.
שרת התחבורה מיכאלי: משרד התחבורה וכל החברות – באוויר, בים, וכמובן בכבישים ובמסילות שביבשה – נערכו מקצה לקצה
תנאי המזג אוויר הסוערים צפויים להתחיל היום, עד 21 בדצמבר 2021. על פי התחזית, שיא הסופה יהיה היום עם רוח מתמשכת מקסימלית של 24-28 קשר ומשבים של 35-40 קשרים. גובה גלים עשוי להגיע עד כ-6.5 מטרים. תנועות כלי השיט יתקיימו בהתאם לעוצמת הרוח ולגובה הגלים, תוך נקיטת אמצעי זהירות.
שיקו ז׳אנה, מנכ״ל נמל אשדוד, ציין: ״אנו בפתחה של מערכת גשם סוערת במיוחד. דאגנו לחדד ולרענן שוב את הנהלים מול הגורמים הרלוונטיים, וכלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות, בהתאם לנהלי הנמל. נמל אשדוד מקפיד הקפדה יתרה על עמידה בהנחיות אלו אשר יאפשרו התמודדות מיטבית ויסייעו לעבור בבטחה את הסערה הצפויה ואת החורף הקרוב״.
גם שרת התחבורה, ח״כ מרב מיכאלי, התייחסה הבוקר לסערת ״כרמל״ בחשבון הטוויטר שלה וכתבה כי ״משרד התחבורה וכל החברות – באוויר, בים, וכמובן בכבישים ובמסילות שביבשה – נערכו מקצה לקצה לכל הבעיות שעלולות לצוץ כדי לתת לכן ולכם פתרונות מהירים – כוחות מקצועיים יפרסו בשטח וינסו להגיע לכל תקלה ובעיה. העיקר שתגיעו ליעד בשלום״.
פורסם באתר – www.port2port.co.il
בתמונה – נמל אשדוד נערך לסערת ״כרמל״ | צילום: יח”צ נמל אשדוד
עוד מאמרים בנושא...


האם קיימים דרישות או תנאים ביבוא?
משרד הכלכלה והתעשייה מעדכן ומתקן את צו יבוא חופשי ואת צו יצוא חופשי במטרה שיכללו את כל דרישות הרגולטוריות הטכניות שבחקיקה הרלוונטית.


אני רוצה לייבא מוצר, מה עלי לעשות?
באופן כללי היבוא לישראל הוא חופשי. כל אדם יכול לייבא מבלי רישיון יבואן או רישיון/אישור יבוא. עם זאת, חלק מהמוצרים מחייבים רישום יבואן ואישור או


סיווגי מכס – מדע מדויק?
בעולם וגם בארץ מגיעות לא מעט מחלוקות סיווג לבתי המשפט. עליכם לזכור כי סוכן מכס מקצועי המכבד את עצמו לא יסווג מוצר בפרט מכס כל


לין לממונה על התחרות: חובתך להתערב בעלויות המושתות היום על היבואנים
נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אתמול אל הממונה על התחרות ד״ר מיכל הלפרין בדרישה כי תתערב ובדחיפות בזינוק העלויות הנוספות המוטלות על היבואנים בנמלי הים.


הגדרת הנזק הממשי שנגרם מהיצף
לפי חוק היטלי סחר, לא די בכך שהתקיים היצף כדי שיוטל היטל היצף אלא יש להוכיח שהיבוא בהיצף גרם נזק ממשי לענף היצרני בגין היבוא