מדד פרייטוס: עלייה של 20% בתעריפי ההובלה האווירית מאירופה לאסיה
דף הבית » חדשות האתר » מדד פרייטוס: עלייה של 20% בתעריפי ההובלה האווירית מאירופה לאסיה
תעריפי ההובלה הימית בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב ירדו ב-2% ל-$15,218/FEU, וזאת באופן שונה מהמתרחש לפני ראש השנה הסיני. שיעור זה גבוה ב-169% מהתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה האופיינית בתעריפי ההובלה הימית לפני חג ״ראש השנה הסיני״ לא התממשה השנה. ייתכן שיבואנים רבים בחרו לדחות את שינוע המטענים עד לאחר סיום החג, בתקווה שהמחירים יירדו לאחר החג. גודש ועיכובים בנמלים באירופה ובארה״ב אולי גם הרתיעו את המשלוחים מלהוציא הזמנות שכנראה יישבו ימים רבים בדרך ליעדם בכל מקרה.
התפרצות נגיף הקורונה בקרב צוות לופטהנזה קרגו בפרנקפורט האטה את הפעילות שם בתחילת השבוע. מדד פרייטוס לשינוע מטענים באוויר, FAX, הראה כי תעריפי המטענים האוויריים מפרנקפורט לדרום מזרח אסיה עלו ביותר מ-20% בהשוואה לשבוע הקודם, ל-2.77 דולר לק״ג.
תעריפי ההובלה הימית בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב (FBX01 Daily) ירדו ב-2% ל-$15,218/FEU. שיעור זה גבוה ב-169% מהתקופה המקבילה אשתקד. תעריפי ההובלה בין אסיה והחוף המזרחי של ארה״ב (FBX03 Daily) ירדו ב-1% ל-$16,659/FEU, והם גבוהים ב-192% מהמחירים בשבוע שעבר בשנה שעברה.
עוד מאמרים בנושא...
מדיניות התקינה בישראל
מדיניות התקינה הלאומית כוללת קביעת עדיפויות בתקינה, יזום כתיבת תקנים חדשים ורביזיות בתקנים הקיימים, הכרזה על תקנים כרשמיים או הסרת רשמיותם, תיאום בין-משרדי בנושאי תקינה
גופים בינלאומיים הפועלים בנושא סחר והיצף
בעולם פועלים גופים שונים העוסקים בנושא סחר הוגן ופועלים נגד היצף.
מהו יבוא אישי?
על-פי ההגדרה שבצו יבוא חופשי אם הוכח להנחת דעתו של מנהל רשות המיסים או סגנו שהטובין מיובאים לא באמצעות עוסק, לא לצרכי אספקה, ייצור או
האם קיימים דרישות או תנאים ביבוא?
משרד הכלכלה והתעשייה מעדכן ומתקן את צו יבוא חופשי ואת צו יצוא חופשי במטרה שיכללו את כל דרישות הרגולטוריות הטכניות שבחקיקה הרלוונטית.
אני רוצה לייבא מוצר, מה עלי לעשות?
באופן כללי היבוא לישראל הוא חופשי. כל אדם יכול לייבא מבלי רישיון יבואן או רישיון/אישור יבוא. עם זאת, חלק מהמוצרים מחייבים רישום יבואן ואישור או