חדשות האתר

עדכונים רגולטוריים בסחר חוץ 2024: יתרונות, חסרונות והשפעות

מבוא: רגולציה ככלי לעידוד סחר חוץ סחר החוץ של מדינה הוא עמוד תווך מרכזי בכלכלה, המושפע באופן ישיר ממדיניות...
15 December 2024

עדכונים בנושא יבוא, יצוא וסחר חוץ 2024: מגמות, רגולציות והזדמנויות עסקיות

מבוא: סחר החוץ של ישראל ב-2024 סחר החוץ של ישראל הוא נדבך מרכזי בכלכלה המקומית והגלובלית. בשנת 2024,...
15 December 2024

החל מיום 01.09.2024 נכנסה לתוקפה הוראת מנכ"ל 2.6 המתוקנת – מתן פטור לטובין המיובאים ביבוא מסחרי

בהתאם לסעיף 2(ג)(2) לצו יבוא חופשי, תשע”ד – 2014, השר שבתחום סמכותו מצויים הטובין או מי שהוא הסמיכו...
15 December 2024

מערכת סטאטוס לרישיונות ולאישורים בין המכס לרשויות מוסמכות - הכירו את מערכת מסלול+

מערכת מסלול + משדרגת ליבואנים ולסוכני מכס את חווית העבודה, חוסכת זמן יקר ומקלה על ביצוע פעולות שוטפות. מהי...
15 December 2024

ישראל השלימה הצטרפותה הרשמית לכל נספחי אמנת MARPOL

מדינת ישראל הגישה לארגון הספנות הבינלאומי IMO את מסמכי ההצטרפות הרשמיים לנספחים VI ו-IV לאמנת MARPOL,...
15 December 2024

רגולציה בסחר מקומי ובינלאומי: מדריך מעמיק לעסקים

מבוא רגולציה משחקת תפקיד מרכזי בניהול ותכנון סחר מקומי ובינלאומי. היא מבטיחה עמידה בחוקים, בטיחות הציבור,...
05 December 2024

הגבלות ייצוא וייבוא: מדריך מקיף להבנת החוקים והשפעתם על עסקים

מבוא ייצוא וייבוא ​​הם חלק בלתי נפרד מהפעילות הכלכלית של עסקים ומדינות. תהליכים אלו מאפשרים לחברות להרחיב...
05 December 2024

יסודות דיני סחר: מה חשוב לדעת?

דיני סחר מהווים את הבסיס החוקי והמשפטי לעסקאות מסחריות, בין אם מדובר בעסקאות מקומיות או בינלאומיות. כל...
05 December 2024

אופטימיזציה של תהליכי שינוע: טיפים להקטנת עלויות ושיפור היעילות

מבואשינוע מטענים מהווה חלק מהותי בשרשרת האספקה העולמית, במיוחד בעידן שבו מסחר בינלאומי וצריכה מקוונת...
28 November 2024

סיכונים וניהול משברים בשינוע מטענים

מבואשינוע מטענים הוא תהליך ליבה בפעילות המסחרית והלוגיסטית, המחבר בין ספקים, יצרנים וצרכנים ברחבי העולם....
28 November 2024
מאמרים חדשים
קטגוריות
שדרוג מאמרים:
עדכון, חידוש ושיפור תוכן למאמרים קיימים

מארסק: שינויים בקווי השירות עקב המצב בים האדום

חברת הספנות הדנית הודיעה על שינויים והתאמות שהיא מבצעת בנתיבי הסחר של אסיה – אירופה וכן בסחר הטרנס-פסיפי, וזאת בשל המצב הביטחוני ההפכפך בים האדום ובמפרץ עדן.

חברת מארסק הודיעה היום ללקוחותיה על שינויים והתאמות שבכוונת החברה לבצע בקווי השירות של החברה בנתיבי הסחר בין אסיה ואירופה וכן בסחר הטרנס-פסיפי. החברה ציינה בהודעתה כי עושה זאת בשל המצב בים האדום ובמפרץ עדן שהינו ״הפכפך ביותר כאשר כל המודיעין הזמין מאשר כי הסיכון הביטחוני נותר ברמה משמעותית״. 

מצ״ב השינויים בשירותי החברה: 

TP17: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בשני הכיוונים. עקב החריגה, שתוביל להארכת זמני הובלה, נוסיף כלי שיט נוסף. זה יתחיל מהמסע של Maersk Sana 408W שייצא מהונג קונג ב-18 בפברואר 2024.

TP12: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בחוף המזרחי של ארה״ב לאסיה וישמיט את סלאלה. זה ייושם מהמסע של Georg Maersk 403W היוצא בניוארק ב-25 בינואר 2024.

TP16: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה במעבר החוף המזרחי של ארה״ב לאסיה, כאשר התאמת החלונות תתחיל ממסע 407E של סרוג’ה לימה שייצא משיאמן ב-16 בפברואר 2024.

TP11: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בשני הכיוונים, כאשר התאמת החלונות תתחיל מהפלגת Maersk Saigon 407W היוצאת מסינגפור ב-22 בפברואר 2024.

בשירותים AE5, AE10, AE6 לא יהיו שינוי בנמלי הפקידה אלה אך החברה צופה זמני מעבר ארוכים יותר.

AE7: שירות זה ישמיט את הפקידה בנמל ג׳דה במסעו מזרחה. עבור לקוחות שמשתמשים בשירות זה עבור ג׳דה, הם יכוסו באמצעות אניית הזנה (פידר) WMED של הים האדום. 

AE55: שירות זה ישמיט את הפקידה בנמלי סלאלאה והמלך עבדאללה בסבב מזרחה, ובמקום זאת יפקוד את נמל קולומבו להמשך קישורים ליעדים באזור המזרח התיכון.

AE11: לשירות זה יהיו שינויים; הסיבוב החדש הוא צ’ינגדאו – בוסאן – נינגבו – שנגחאי – שיאמן – נאנשה – יאנטיאן – סינגפור – ולנסיה – ברצלונה – ג’ויה טאורו – פורט טנג’יר – סינגפור – יאנטיאן – צ’ינגדאו.

השינויים שנעשו בסיבוב מזרחה הם שפורט סעיד, המלך עבדאללה, אבו דאבי וג’בל עלי מושמטים. בפקידות  לכיוון מערב, פורט סעיד וג׳ויה טאורו מושמטים. מארסק תחליף את הסדר של ולנסיה וברצלונה ותוסיף את פורט טנג׳יר בסיבוב מזרחה.

AE12 לשירות זה יהיו שינויים. הרוטציה החדשה היא Xingang – Dalian – Busan – Ningbo – Shanghai – Shekou – Singapore – Port Said – Koper – Trieste – Rijeka – Trieste – Port Tangier – סינגפור – Xingang. השירות הזה ישמיט את הפקידה בנמל ג׳דה. בסבב לכיוון מזרח, השירות ישמיט את הפקידה בנמל המלך עבדאללה ופורט סעיד יוחלף בנמל ״ווסט מד״. הסיבוב האדריאטי נותר ללא שינוי.

AE15: ישנם שינויים בשירות זה. הרוטציה החדשה היא בוסאן – שנחאי – נינגבו – שקאו – סינגפור – פורט סעיד – יארימקה – איסטנבול – אסיפורט – פורט סעיד – אבו דאבי – ג’בל עלי – סינגפור – שקאו – בוסאן.

שירות זה ישמיט את נמל המלך עבדאללה ואת פיראוס בכיוון מזרח ומערב.

אולי יעניין אותך גם...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/עדכונים.png
עדכונים רגולטוריים בסחר חוץ 2024: יתרונות, חסרונות והשפעות

מבוא: רגולציה ככלי לעידוד סחר חוץ סחר החוץ של מדינה הוא עמוד תווך מרכזי בכלכלה, המושפע באופן ישיר ממדיניות רגולטורית. בשנת 2024, ישראל חוותה שינויים משמעותיים בתחום הרגולציה של סחר החוץ, במטרה להתמודד...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/עדכונים-בנושא-יבוא-יצוא-סחר-חוץ-2024.png
עדכונים בנושא יבוא, יצוא וסחר חוץ 2024: מגמות, רגולציות והזדמנויות עסקיות

מבוא: סחר החוץ של ישראל ב-2024 סחר החוץ של ישראל הוא נדבך מרכזי בכלכלה המקומית והגלובלית. בשנת 2024, חלו שינויים משמעותיים בתחום זה, שהשפיעו הן על מגזרי היבוא והיצוא והן על המדיניות הרגולטורית. המגמות...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/מתן-פטור-לטובין-המיובאים-ביבוא-מסחרי.png
החל מיום 01.09.2024 נכנסה לתוקפה הוראת מנכ"ל 2.6 המתוקנת – מתן פטור לטובין המיובאים ביבוא מסחרי

בהתאם לסעיף 2(ג)(2) לצו יבוא חופשי, תשע”ד – 2014, השר שבתחום סמכותו מצויים הטובין או מי שהוא הסמיכו לכך, רשאי להתיר יבוא טובין המפורטים בתוספת השנייה בלא המצאת אישור או הוכחת עמידה בתנאים, למעט טובין...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/מסלול.png
מערכת סטאטוס לרישיונות ולאישורים בין המכס לרשויות מוסמכות - הכירו את מערכת מסלול+

מערכת מסלול + משדרגת ליבואנים ולסוכני מכס את חווית העבודה, חוסכת זמן יקר ומקלה על ביצוע פעולות שוטפות. מהי מערכת מסלול זוהי מערכת סטאטוס לרישיונות ולאישורים בין המכס לרשויות מוסמכות. המערכת הינה מיזם...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/Black-Minimalist-Business-Growth-Banner.png
ישראל השלימה הצטרפותה הרשמית לכל נספחי אמנת MARPOL

מדינת ישראל הגישה לארגון הספנות הבינלאומי IMO את מסמכי ההצטרפות הרשמיים לנספחים VI ו-IV לאמנת MARPOL, האמנה הבינלאומית למניעת זיהום הים מאניות. ההצטרפות לאמנה התאפשרה לאחר שוועדת הכלכלה של הכנסת אישרה...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/סחר-חופשי.png
רגולציה בסחר מקומי ובינלאומי: מדריך מעמיק לעסקים

מבוא רגולציה משחקת תפקיד מרכזי בניהול ותכנון סחר מקומי ובינלאומי. היא מבטיחה עמידה בחוקים, בטיחות הציבור, והגנה על אינטרסים כלכליים ופוליטיים. עבור עסקים, עמידה בדרישות רגולטוריות היא לא רק חובה חוקית,...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/הסכמי-סחר.png
הגבלות ייצוא וייבוא: מדריך מקיף להבנת החוקים והשפעתם על עסקים

מבוא ייצוא וייבוא ​​הם חלק בלתי נפרד מהפעילות הכלכלית של עסקים ומדינות. תהליכים אלו מאפשרים לחברות להרחיב את שווקיהן, לנצל משאבים בינלאומיים, ולהשיג יתרון תחרותי. עם זאת, הם כפופים למגבלות חוקיות שונות,...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/12/דיני-סחר.png
יסודות דיני סחר: מה חשוב לדעת?

דיני סחר מהווים את הבסיס החוקי והמשפטי לעסקאות מסחריות, בין אם מדובר בעסקאות מקומיות או בינלאומיות. כל פעולה מסחרית – ייבוא, ייצוא, תשלום או שיתוף פעולה עסקי – כפופה למערכת מורכבת של חוקים, תקנות והסכמים....

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/11/שינוע.png
אופטימיזציה של תהליכי שינוע: טיפים להקטנת עלויות ושיפור היעילות

מבואשינוע מטענים מהווה חלק מהותי בשרשרת האספקה העולמית, במיוחד בעידן שבו מסחר בינלאומי וצריכה מקוונת נמצאים בצמיחה מתמדת. האתגר המרכזי הוא לשנע מטענים במהירות, ביעילות ובעלות מינימלית. מאמר זה עוסק באופטימיזציה...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/11/שינוע-מטענים-ביבשה.png
סיכונים וניהול משברים בשינוע מטענים

מבואשינוע מטענים הוא תהליך ליבה בפעילות המסחרית והלוגיסטית, המחבר בין ספקים, יצרנים וצרכנים ברחבי העולם. לצד חשיבותו הרבה, שינוע מטענים נושא בחובו סיכונים משמעותיים שעלולים לפגוע בשרשרת האספקה, לגרום להפסדים...

1 2 3 73