החברה צופה כעת כי הירידה בביקוש הנפחים ברבעון השני יהיה נמוך בכ-15% עד 18% לעומת צפי ירידה של 20% עד 25%.
מארסק מעדכנת את צפי הנפחים עבור הרבעון השני
קבוצת א.פ מולר-מארסק פרסמה אתמול תחזית מעודכנת עבור הנפחים המשונעים ו-EBITDA של החברה עבור הרבעון השני של השנה.
החברה כתבה כי ״בהתבסס על התפתחות השוק, בשילוב מדדי עלות ברחבי הארגון וביטולי הפלגות במספרים משמעותיים קבוצת מולר מארסק צופה EBITDA לפני עלויות אינטגרציה וארגון מחדש ברבעון השני של 2020 מעט מעל לרמה ברבעון הראשון של 2020 – שעמד על 1.5 מיליארד דולר.
עוד ציינה החברה כי ״עם המסחר הנוכחי, הביקוש לשוק ברבעון השני של 2020 מתפתח לטובה יותר ממה שצפינו במקור וכעת החברה צופה כי הירידה בביקוש הנפחים ברבעון השני של שנת 2020 יהיה נמוך בכ-15% עד 18% לעומת צפי של 20% עד 25% לעומת נתוני התקופה המקבילה אשתקד.
החברה ציינה עם זאת כי בשל חוסר הוודאות לגבי התאוששות הביקוש במחצית השנייה של 2020 מאחר וכלכלות העולם עדיין מושפעות ממשבר נגיף הקורונה היא אינה מפרסמת את תחזיותיה עבור כלל 2020.
סורן סקו, מנכ״ל קבוצת מולר – מארסק ציין כי: ״למרות ירידה צפויה של 15% עד 18% בביקושים בגלל משבר נגיף הקורונה במהלך הרבעון השני, אני מרוצה מכך שאנו מצפים לספק רווחים תפעוליים מעט מעל רמת הרווחים התפעוליים שלנו ברבעון הראשון. המשמעות היא גם שאנו צופים שהרווחים התפעוליים יהיו גבוהים מאלה שהיו ברבעון המקביל אשתקד.
״הצלחנו לנווט היטב ברבעון השני שהיה קשה מאוד, ולהתאים את הנפחים לדרישה תוך שמירה על ניצולת גבוהה של הרשת שלנו וניהול העלויות ברחבי החברה. הרבעון הזה מגיע לאחר רבעון ראשון בו סיפקנו צמיחה ברווחים שלנו לעומת אשתקד למרות ביקוש שהיה נמוך בכ-5% ועלייה חדה במחירי הדלק כתוצאה מהמעבר לדלק דל גופרית ב-1 בינואר. אומנם אי-הוודאות נמשכת בגלל המגיפה ו׳הראות הנמוכה׳ בדרך להתאוששות, אך אנו נהנים מעסקי ספנות עמידים יותר״.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים
אופטימיזציה של תהליכי שינוע: טיפים להקטנת עלויות ושיפור היעילות
מבואשינוע מטענים מהווה חלק מהותי בשרשרת האספקה העולמית, במיוחד בעידן שבו מסחר בינלאומי וצריכה מקוונת נמצאים בצמיחה מתמדת. האתגר המרכזי הוא לשנע מטענים במהירות, ביעילות ובעלות מינימלית. מאמר זה עוסק באופטימיזציה של תהליכי שינוע תוך מתן דגש על טיפים להקטנת עלויות, בחירה חכמה של אמצעי תחבורה ושימוש במערכות ניהול מתקדמות. כמו כן, נסקור את יתרונות חברת “יחדיו” כספקית פתרונות שינוע כוללים. פרק 1: טיפים להקטנת
סיכונים וניהול משברים בשינוע מטענים
מבואשינוע מטענים הוא תהליך ליבה בפעילות המסחרית והלוגיסטית, המחבר בין ספקים, יצרנים וצרכנים ברחבי העולם. לצד חשיבותו הרבה, שינוע מטענים נושא בחובו סיכונים משמעותיים שעלולים לפגוע בשרשרת האספקה, לגרום להפסדים כספיים ולהשפיע על אמינות החברות המעורבות בתהליך. במאמר זה נדון בסיכונים הנפוצים בשינוע מטענים, ניהול משברים, פתרונות וטכנולוגיות המסייעות בהתמודדות עם אתגרים אלו, ונסקור את יתרונות חברת “יחדיו” בתחום. כמו כן, תוצג טבלה המרכזת את
תכנון שרשרת אספקה יעילה: שינוע מטענים בצורה אופטימלית
מבוא בעולם הגלובלי של היום, תכנון שרשרת אספקה הפך למרכיב חיוני בהצלחת חברות וארגונים. שינוע מטענים הוא חלק קריטי בשרשרת זו, ומשפיע ישירות על עלויות, עמידה בזמנים ושביעות רצון הלקוחות. מאמר זה מציג את העקרונות המרכזיים לתכנון שרשרת אספקה יעילה, עם דגש על אופטימיזציה של שינוע מטענים. נחקור שיטות לייעול השינוע, נבחן אסטרטגיות חדשניות, ונציג את תרומתה של חברת “יחדיו” כמובילה בתחום. פרק 1: חשיבות
מקרי בוחן: איך עמיל מכס פתר בעיות סבוכות עבור לקוחותיו
מבוא: תפקידו הקריטי של עמיל המכס בניהול סחר בינלאומי עולם הסחר הבינלאומי מתאפיין במורכבות רבה, תקנות ובירוקרטיה המשתנים ממדינה למדינה. הוא נתקל בנהלי מכס קפדניים. עמיל מכס מקצועי הוא מי שמפשט את הצורך, מנהל אותו ומסייע לכבד אותו, קנסות ובעיות משפטיות. במאמר זה נציג מקרי בוחן אמיתיים מעמידים עמילי מכס הצילו לקוחות מבעיות מורכבות, תוך הדגשת המומחיות והנסיונות בתחום. המקרים המוכרים כאן ממחישים כיצד עמילי