חברת יחדיו שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הלוגיסטיקה DFDS Transport מדנמרק.
יחדיו שילוח בינלאומי משתפת פעולה עם DFDS
חברת יחדיו שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הלוגיסטיקה DFDS Transport מדנמרק; חברת DFDS, מקבוצת DSV הדנית, היא אחת מהקבוצות המובילות בעולם להובלה ולוגיסטיקה
במסגרת זו נפגש לאחרונה מנכ”ל יחדיו שילוח ועמילות מכס, שמעון קניאס, עם סגן נשיא DFDS מר פיטר לארסן וחתם על ההסכם לשיתוף פעולה, שנכון להיום כבר נכנס לתוקפו ומאפשר לחברת יחדיו לתת שרותים ללקוחותיה מהיעדים בסין, ארה”ב, ספרד, פורטוגל, צרפת ואיטליה, מתוך מגמה להרחיב את שיתוף הפעולה מיעדים נוספים.
חברת DFDS, מקבוצת DSV הדנית, היא אחת מהקבוצות המובילות בעולם להובלה ולוגיסטיקה. החברה, שנוסדה בארצות הסקנדינביות, הלכה והתפתחה לקונצרן גדול על ידי התפתחות טבעית ועל ידי רכישת חברות נוספות, ופעילה ב-36 מדינות באירופה, בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק. לאחרונה נרכשה גם חברת בכמן הגרמנית העוסקת בהובלות יבשתיות ברחבי אירופה.
קבוצת DSV הדנית מורכבת מ-3 חברות: , DFDS Transport A/S (Road), DFDS Transport Air & Sea Holding A/S, ו- DFDS Transport Solutions Group A/S .
התחום העיקרי שבו פועלת החברה הוא בשטח ההובלות, אך בהיותה בנויה על מספר חברות היא מספקת שרותים מקצועיים ופתרונות לוגיסטיים משלימים המתבססים על רשת מבוססת של תחבורה יבשתית ברחבי היבשת.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים

רשימת תיוג למשלוח בינלאומי
1. הכנות מוקדמות זיהוי קוד HS (Harmonized System Code) עבור הסחורה. בדיקת הגבלות ורגולציות במדינת היעד (למשל: איסור יבוא, דרישות תווי תקן, מגבלות על מוצרים מסוימים). אישורים

“מה זה HS Code ולמה הוא קריטי לעמילות מכס?”
בעידן הסחר הבינלאומי, תהליך השינוע של סחורות בין מדינות כולל לא רק הובלה פיזית אלא גם התמודדות עם רגולציה בינלאומית ומקומית. אחת המערכות הבסיסיות והחשובות

רפורמת ״מה שטוב לאירופה״ מתרחבת לארה״ב
רפורמת “מה שטוב לאירופה טוב לישראל” אושרה בכנסת במטרה להקל על יבוא מוצרים לישראל באמצעות הכרה בתקינה האירופית, ובכך להגדיל את התחרות ולהפחית את יוקר

שילוח בינלאומי: מדריך מקיף להובלת מטענים מסביב לעולם
מאז ומעולם, המסחר הבינלאומי היה מנוע צמיחה עוצמתי שהביא לקידמה כלכלית וחברתית. בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, שילוח בינלאומי אינו מותרות reserved לתאגידי ענק בלבד,