חברת MSC צפויה לקבל השנה כ-20 אניות חדשות
על פי ניתוח חדש של חברת אלפאלינר, חברת MSC הינה חברת הספנות עם המספר הגדול ביותר של אניות חדשות בצנרת, והיא אמורה לקבל במהלך 2019 20 אניות חדשות בנפח קיבולת כולל של 334,550 TEU.
על פי הצפי, החברה אמורה לקבל במחצית השנייה של 2019 שמונה אניות ענק בנפח של 23,000 TEU כאשר הצפי הוא שחלק מהן תיכנסנה לשירות במסגרת שירות 2M בין אסיה ואירופה, וחלק מהן תחלפנה אניות שייכנסו למספנות לטובת התקנת סקראבים חדשים לרגל החל תקנות IMO 2020 וצריכת דלק דל-גופרית.
מחברת האנליסטים נמסר עוד כי על פי הידוע, בכוונת חברת MSC להשיק השנה מהלך המכונה Ship Jumboisation במהלכו מספר אניות של החברה בנפח 14,000 TEU ישודרגו כך שתוכלנה לשאת קיבולת נומינלית של 17,000 TEU.
חברת מארסק ליין, אשר נוקטת גישה שמרנית בהרבה וחוששת מהאטה בסחר העולמי, צפויה לקבל במהלך השנה 6 אניות בלבד בנפח קיבולת כולל של 73,600 TEU.
יחד עם זאת, מארסק ממשיכה להוביל את טבלת חברות הספנות הגדולות בעולם – בעיקר הודות לרכישת המבורג סוד על צי האניות שלו בנפח כולל של 650 אלף TEU, ואילו חברת MSC תמשיך להיות מספר שתיים עם נפח קיבולת מרשים של 3.6 מיליון TEU.
עוד מאמרים
רגולציה בסחר מקומי ובינלאומי: מדריך מעמיק לעסקים
מבוא רגולציה משחקת תפקיד מרכזי בניהול ותכנון סחר מקומי ובינלאומי. היא מבטיחה עמידה בחוקים, בטיחות הציבור, והגנה על אינטרסים כלכליים ופוליטיים. עבור עסקים, עמידה בדרישות
הגבלות ייצוא וייבוא: מדריך מקיף להבנת החוקים והשפעתם על עסקים
מבוא ייצוא וייבוא הם חלק בלתי נפרד מהפעילות הכלכלית של עסקים ומדינות. תהליכים אלו מאפשרים לחברות להרחיב את שווקיהן, לנצל משאבים בינלאומיים, ולהשיג יתרון תחרותי.
יסודות דיני סחר: מה חשוב לדעת?
דיני סחר מהווים את הבסיס החוקי והמשפטי לעסקאות מסחריות, בין אם מדובר בעסקאות מקומיות או בינלאומיות. כל פעולה מסחרית – ייבוא, ייצוא, תשלום או שיתוף
אופטימיזציה של תהליכי שינוע: טיפים להקטנת עלויות ושיפור היעילות
מבואשינוע מטענים מהווה חלק מהותי בשרשרת האספקה העולמית, במיוחד בעידן שבו מסחר בינלאומי וצריכה מקוונת נמצאים בצמיחה מתמדת. האתגר המרכזי הוא לשנע מטענים במהירות, ביעילות