חברת MSC צפויה לקבל השנה כ-20 אניות חדשות
על פי ניתוח חדש של חברת אלפאלינר, חברת MSC הינה חברת הספנות עם המספר הגדול ביותר של אניות חדשות בצנרת, והיא אמורה לקבל במהלך 2019 20 אניות חדשות בנפח קיבולת כולל של 334,550 TEU.
על פי הצפי, החברה אמורה לקבל במחצית השנייה של 2019 שמונה אניות ענק בנפח של 23,000 TEU כאשר הצפי הוא שחלק מהן תיכנסנה לשירות במסגרת שירות 2M בין אסיה ואירופה, וחלק מהן תחלפנה אניות שייכנסו למספנות לטובת התקנת סקראבים חדשים לרגל החל תקנות IMO 2020 וצריכת דלק דל-גופרית.
מחברת האנליסטים נמסר עוד כי על פי הידוע, בכוונת חברת MSC להשיק השנה מהלך המכונה Ship Jumboisation במהלכו מספר אניות של החברה בנפח 14,000 TEU ישודרגו כך שתוכלנה לשאת קיבולת נומינלית של 17,000 TEU.
חברת מארסק ליין, אשר נוקטת גישה שמרנית בהרבה וחוששת מהאטה בסחר העולמי, צפויה לקבל במהלך השנה 6 אניות בלבד בנפח קיבולת כולל של 73,600 TEU.
יחד עם זאת, מארסק ממשיכה להוביל את טבלת חברות הספנות הגדולות בעולם – בעיקר הודות לרכישת המבורג סוד על צי האניות שלו בנפח כולל של 650 אלף TEU, ואילו חברת MSC תמשיך להיות מספר שתיים עם נפח קיבולת מרשים של 3.6 מיליון TEU.
עוד מאמרים
עמילות מכס: גשר בין סחר בינלאומי לחוק המקומי
מבוא בעולם הגלובלי של היום, יבוא ויצוא הם חלק בלתי נפרד מהכלכלה העולמית. כל מוצר או חומר גלם שעובר בין מדינות מחייב עמידה בחוקים, תקנות
המדריך המלא ליצואנים ויבואנים: איך לבחור סוכן מכס?
מבוא בעידן הגלובליזציה, יבוא ויצוא הפכו לחלק בלתי נפרד מהפעילות הכלכלית העולמית. עסקים קטנים כגדולים נדרשים לייבא חומרי גלם, מכונות או מוצרים מוגמרים, ולייצא את
הגלובליזציה בתנועה: סחר בינלאומי, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה בעידן היבוא והיצוא
מבוא בעידן הגלובליזציה, העולם הפך לכפר גלובלי בו סחר בין מדינות, ניהול לוגיסטי מתקדם, ושרשראות אספקה בינלאומיות משחקים תפקיד מפתח בכלכלה העולמית. מהנייד שאתם אוחזים
רפורמת היבוא ‘מה שטוב לאירופה טוב לישראל’ צוברת תאוצה ב-2025
90% מהיבואנים בתחום התקינה והתמרוקים ויותר מ-60% בתחום המזון מתכננים להשתמש ברפורמת היבוא ‘מה שטוב לאירופה טוב לישראל’ כבר ב-2025. משרד הכלכלה והתעשייה מפרסם היום