
חברות ההובלה: עבודת מטה משותפת עם נמל אשדוד
דף הבית » חדשות האתר » חברות ההובלה: עבודת מטה משותפת עם נמל אשדוד
חברות ההובלה הודיעו כבר ביום חמישי כי הן חוזרות לעבודה שגרתית בנמל אשדוד, זאת בעקבות פגישה שנערכה ובעקבותיה הוחלט על תיאום של עבודת מטה משותפת בין הצוותים המקצועיים של הנמל ושל מועצת המובילים.
בעקבות הנחיית מועצת המובילים על השבתת פעילות המכולות בנמל אשדוד ביום חמישי האחרון, הורגשה בשעות הבוקר האטה משמעותית בתנועת המכולות.
בעקבות כך, התקיימה בחיפה פגישה דחופה בין מנכ״ל חברת נמל אשדוד, שיקו ז׳אנה, נשיא לשכת הספנות, יורם זבה, ויו״ר מועצת המובילים גבי בן הרוש.
הן מנהל הנמל והן נציג חברות הספנות ציינו בפני גבי את השפעות ההשבתה וביקשו ממועצת המובילים להחזיר את חברות ההובלה לעבודה.
הצדדים הסכימו כי הפתרון למשבר קליטת המכולות הריקות מחייב תיאום מושלם בין שלושת הגופים העיקריים בשרשרת הלוגיסטית – אנייה, רציף ומשאית. בעקבות כך הוחלט כי תתואם עבודת מטה משותפת בין הצוותים המקצועיים של הנמל ושל מועצת המובילים בנושא זה, על מנת להביא את הבעיה לכדי פתרון.
לאור ההחלטה, חברות ההובלה חזרו לעבוד בשגרה, וזאת עד להודעה חדשה.
עוד מאמרים בנושא...


האם קיימים דרישות או תנאים ביבוא?
משרד הכלכלה והתעשייה מעדכן ומתקן את צו יבוא חופשי ואת צו יצוא חופשי במטרה שיכללו את כל דרישות הרגולטוריות הטכניות שבחקיקה הרלוונטית.


אני רוצה לייבא מוצר, מה עלי לעשות?
באופן כללי היבוא לישראל הוא חופשי. כל אדם יכול לייבא מבלי רישיון יבואן או רישיון/אישור יבוא. עם זאת, חלק מהמוצרים מחייבים רישום יבואן ואישור או


סיווגי מכס – מדע מדויק?
בעולם וגם בארץ מגיעות לא מעט מחלוקות סיווג לבתי המשפט. עליכם לזכור כי סוכן מכס מקצועי המכבד את עצמו לא יסווג מוצר בפרט מכס כל


לין לממונה על התחרות: חובתך להתערב בעלויות המושתות היום על היבואנים
נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אתמול אל הממונה על התחרות ד״ר מיכל הלפרין בדרישה כי תתערב ובדחיפות בזינוק העלויות הנוספות המוטלות על היבואנים בנמלי הים.


הגדרת הנזק הממשי שנגרם מהיצף
לפי חוק היטלי סחר, לא די בכך שהתקיים היצף כדי שיוטל היטל היצף אלא יש להוכיח שהיבוא בהיצף גרם נזק ממשי לענף היצרני בגין היבוא