דמי חכירת האניות מגיעים לשיאים חדשים
דף הבית » חדשות האתר » דמי חכירת האניות מגיעים לשיאים חדשים
אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק.
דמי חכירת אניות מכולה מגיע לשיא חדש והוא כפול משיאו הקודם שנרשם לפני 16 שנה. על פי הנתונים של חברת המחקר קלארקסון, תעריפי החכירה לסקטור הלוהט ביותר של אניות המשא עלו פי ארבעה מתחילת 2021, והם כעת עומדים על 128% מעל השיא הקודם של שנת 2005.
אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. זאת בעוד שתעריף של אנייה בנפח של 4,400 TEU עומד לשבור את רף ה-100 אלף דולר ליום ועומד כעת על 97,500 דולר ליום. אניות בנפח של 6,800 TEU כבר מקבלות 111,500 דולר ליום.
הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק וחברות כמו Swire Bulk ו- Pacific Basin שהודיעו כי הן מציעות שינוע מכולות על אניות המטען הכללי שלהן.
עוד מאמרים בנושא...
משרד התחבורה: נחתמו כתבי ההסמכה של הנמלים החדשים
הקודם הבא כתבי ההסמכה יאפשרו תרגול והכנות של מתקני הנמל החדשים וקליטת מכולות ריקות לייצוא במטרה להקל על מצוקת האחסנה בנמלים.
מדיניות היבוא
מטרת המדיניות היא הקלה משמעותית בתהליכי היבוא והפחתת עלויות היבוא בפרט, ויוקר המחיה ככלל.
האם הייבוא המקביל מחטיא את מטרתו?
אין ספק כי ייבוא מקביל עשוי להיות אמצעי לקידום התחרות וזירוזה, והפחתת המחיר לצרכן הסופי היא צעד חשוב וראשון במעלה.
מבצע מיוחד – חברת “יחדיו” נרתמת גם כן למלחמה בקרונה
החברה ביצעה יבוא של מגוון מוצרים עבור בתי חולים, מוסדות וחברות מסחריות.
מכון היצוא: הסכם שיתוף פעולה עם מרכז הסחר העולמי בדובאי
ההסכם יאפשר הקמת ביתנים ישראלים בתערוכות הענק של העולם הערבי. שיתוף הפעולה כולל שותפות בכנסים בינ״ל ותערוכות ענק, חילופי משלחות וארגון משלחות של אנשי עסקים