דמי חכירת האניות מגיעים לשיאים חדשים
דף הבית » חדשות האתר » דמי חכירת האניות מגיעים לשיאים חדשים
אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק.
דמי חכירת אניות מכולה מגיע לשיא חדש והוא כפול משיאו הקודם שנרשם לפני 16 שנה. על פי הנתונים של חברת המחקר קלארקסון, תעריפי החכירה לסקטור הלוהט ביותר של אניות המשא עלו פי ארבעה מתחילת 2021, והם כעת עומדים על 128% מעל השיא הקודם של שנת 2005.
אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. זאת בעוד שתעריף של אנייה בנפח של 4,400 TEU עומד לשבור את רף ה-100 אלף דולר ליום ועומד כעת על 97,500 דולר ליום. אניות בנפח של 6,800 TEU כבר מקבלות 111,500 דולר ליום.
הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק וחברות כמו Swire Bulk ו- Pacific Basin שהודיעו כי הן מציעות שינוע מכולות על אניות המטען הכללי שלהן.
עוד מאמרים בנושא...
מדיניות התקינה בישראל
מדיניות התקינה הלאומית כוללת קביעת עדיפויות בתקינה, יזום כתיבת תקנים חדשים ורביזיות בתקנים הקיימים, הכרזה על תקנים כרשמיים או הסרת רשמיותם, תיאום בין-משרדי בנושאי תקינה
גופים בינלאומיים הפועלים בנושא סחר והיצף
בעולם פועלים גופים שונים העוסקים בנושא סחר הוגן ופועלים נגד היצף.
מהו יבוא אישי?
על-פי ההגדרה שבצו יבוא חופשי אם הוכח להנחת דעתו של מנהל רשות המיסים או סגנו שהטובין מיובאים לא באמצעות עוסק, לא לצרכי אספקה, ייצור או
האם קיימים דרישות או תנאים ביבוא?
משרד הכלכלה והתעשייה מעדכן ומתקן את צו יבוא חופשי ואת צו יצוא חופשי במטרה שיכללו את כל דרישות הרגולטוריות הטכניות שבחקיקה הרלוונטית.
אני רוצה לייבא מוצר, מה עלי לעשות?
באופן כללי היבוא לישראל הוא חופשי. כל אדם יכול לייבא מבלי רישיון יבואן או רישיון/אישור יבוא. עם זאת, חלק מהמוצרים מחייבים רישום יבואן ואישור או