החברה רותמת את מהפכת הדיגטציה ושיטת ״עשה זאת בעצמך״ לתחום האחסנה ומציעה חיסכון של עד 30% בעלויות האחסנה.
אשדוד טרמינל משיקה פתרון אחסון ישיר ליבואנים
החברה רותמת את מהפכת הדיגטציה ושיטת ״עשה זאת בעצמך״ לתחום האחסנה ומציעה חיסכון של עד 30% בעלויות האחסנה עקב ביטול הצורך והעלויות של הגורמים המתווכים. נתנאל גולדשטיין, מנהל אשדוד טרמינל: ״גמישות מלאה ושליטה מוחלטת של היבואן בתכנון מועדי הפריקה והאחסנה״
חברת אשדוד טרמינל מקבוצת פרידנזון הודיעה על השקת פתרון אחסון ישיר במסגרתו היא מקרבת את מהפכת הדיגיטציה והנגשת פתרונות האחסון ישירות ליבואנים, תוך ייעול והוזלת תהליכי האחסון וביטול הצורך והעלויות של הגופים המתווכים.
מהחברה נמסר כי פתרון אחסון ישיר שהיא מציעה מעניק ליבואן אפשרויות אחסנה ייחודיות המתאימות לצרכיו היחודיים, זאת בשילוב עם חיסכון כספי של עד 30% מעלויות האחסנה עקב ביטול הצורך בגורמים מתווכים אשר עד היום דרשו וקיבלו עמלות גבוהות על שירותי הקישור והתיאום בין היבואן למסוף המטענים והאיחסון.
נתנאל גולדשטיין, מנהל אשדוד טרמינל, ציין כי ״עד כה, בתחום האחסנה העסקית, יבואנים אשר ייבאו משלוח לישראל נוהלו על ידי עמילי המכס וחברות הספנות בכל הנוגע לבחירת מקום האחסון ועלויות האחסון. כיום, מהפכת האונליין ו-DIY (עשה זאת בעצמך), המאפיינת את כל תחומי חיינו, הולכת ונכנסת גם לתחומים אשר מסורתית נחשבים לתחומים שמרניים יותר. תהליך זה עובר כחוט השני בכל תחומי חיינו וגם תחומי ההובלה הימית ותחום האחסנה העסקית שהינם תחומים שמרניים ומסורתיים יותר מפנימים את השינוי והמהפכה הדיגיטלית״.
חברת אשדוד טרמינל מספקת פתרונות אחסון כוללים כגון מסוף מכולות תחת פיקוח מכס, מסוף למכולות ריקות, שירותי אחסנה לטווח ארוך, שירותי פריקה וטעינה ומתחם מכולות קירור, מטען כללי וכימיקלים. המתחם פתוח כל יום מהשעה 6:00 עד 22:00, וכולל בנוסף מסוף רכבת מטענים עצמאי, המקושר לכל תשתיות קו הרכבת בישראל.
גולדשטיין הוסיף כי ״גודלו ומיקומו של הטרמינל, אפשרויות האחסון המגוונות ופתרונות ההובלה המקיפים בים וביבשה, מאפשרים גמישות מלאה ושליטה מוחלטת של היבואן בתכנון מועדי הפריקה והאחסנה ומסייעים ליבואן בתכנון מושכל של ההובלה, האיחסון וההפצה של מוצריו״.
עוד מאמרים

התפתחויות בבקרות הסחר העולמיות: מרץ 2025
מבוא הרבעון הראשון של שנת 2025 התאפיין בעדכונים רגולטוריים חוצי גבולות, מהדקות אכיפה ושינויים בתעריפי סחר המשפיעים על כל שחקני השוק. מדיניות חדשה הושקה בארה”ב ובאירופה, סנקציות הורחבו כלפי רוסיה, הגבלות חדשות הוטלו על סין, ומקביל לכך — ישראל חוותה גם הזדמנויות וגם אתגרים בגזרת הציות. מאמר זה יספק סקירה מקיפה של כלל ההתפתחויות והשלכותיהן. עדכונים רגולטוריים עיקריים רגולציה חדשה בארה”ב על ייצוא טכנולוגיית בינה

האיחוד האירופי מחייב אניות החולפות במימיו להציג הוכחת ביטוח
מבוא האיחוד האירופי (EU) פרסם לאחרונה רגולציה חדשה ומהפכנית: החל מ-2025, כל ספינה העוברת בתחומי הים הטריטוריאליים של האיחוד האירופי להציע הוכחת ביטוח בתוקף. ההחלטה, שזכתה לשם ה-EU Maritime Insurance Directive, נולדה מתוך צורך להגן על הסביבה הימית, לפצות נזקים במהירות ולשפר את ביטחון השיט. האם מדובר במהפכה ימית אמיתית או בסתם עוד ניירת ביורוקרטית? תלוי את מי שואלים. מה כולל דרישת הביטוח החדשה? האיחוד

שילוח ימי: המדריך המלא לניווט באוקיינוס המסחרי
מבואשילוח ימי הוא אבן הפינה של המסחר הבינלאומי. בעוד ששיטות שילוח אחרות כמו אוויר ויבשה מספקות פתרונות מהירים או ממוקדים יותר, השילוח הימי הוא עדיין הדרך המועדפת להעברת כמויות עצומות של סחורה בין מדינות ויבשות. הסיבה לכך טמונה ביכולת שלו להתמודד עם מטענים גדולים ובמגוון הרחב של אפשרויות שהוא מציע. במאמר זה, נעמיק באופן שבו פועל השילוח הימי, נסקור את היתרונות שהוא מביא לעסקים, נדון

מערכת WebFOCUS לשינוע מטענים
מבואשירותי אחסנה ואריזה מהווים נדבך מרכזי במערך הלוגיסטי של כל עסק המנהל שינוע מטענים, בין אם מדובר ביבואנים, יצואנים או ספקי שירותי לוגיסטיקה. שילוב טכנולוגיות מתקדמות מאפשר שיפור ביעילות, הפחתת עלויות ושמירה על איכות המוצרים לאורך כל הדרך. מערכת WebFOCUS, המשמשת את חברת “יחדיו שילוח בינלאומי ועמילות מכס”, היא דוגמה לפתרון טכנולוגי שמציע בינה עסקית מתקדמת וניהול חכם של הנתונים, המספקים לארגון את התובנות הדרושות