החברה הודיעה היום כי היא משעה טיסות הנוסעים עד ל-1 באפריל. יחד עם זאת החברה נערכת להמשך פעילות המטענים במטוסי דרימליינר ומטוסי 777 מוסבים למטען ומתכננת טיסות קבועות לניו יורק, הונג קונג ושנחאי ואף הודו
אל על: פעילות המטענים תתרחב על רקע הפסקת טיסות הנוסעים
לאחר הערכת מצב החליטה חברת אל על להפסיק באופן זמני את טיסותיה לישראל וממנה החל מהיום בחצות (26 מרץ) ועד לתאריך 4 באפריל 2020. יחד עם זאת פעילות המטענים של החברה ממשיכה לפעול ואף תתוגבר לאור הדרישה.
כאמור, ההחלטה להפסיק את פעילות טיסות הנוסעים נומקה על ידי החברה בשל מספר סיבות, לרבות הביקוש הכמעט אפסי בביקוש לטיסות סדירות, הדאגה לבריאות הנוסעים וצוותי האוויר וכן בשל הצורך לצמצמם בשלב זה את ההוצאות עד לסיום המשבר ותחילת ההתאוששות.
נציין בהקשר זה כי טיסות החברה הערב (יום חמישי 26/3/20) מניו יורק, טורונטו, לונדון, פאריס, וכן טיסות החילוץ מדלהי (הודו) וסן חוזה (קוסטה ריקה) לנתב״ג יתקיימו על פי התכנון. באל על ציינו כי החברה תוסיף להפעיל טיסות חילוץ ליעדים שונים מסביב לעולם על פי דרישת משרד החוץ והביטחון בנוסף תפעיל החברה טיסות חיוניות ככל שיידרש.
לעומת זאת, חברת אל על תוסיף לקיים טיסות מטען מישראל ואליה ליעדים שונים בעולם לרבות שימוש במטוסי נוסעים למטרה זו. בהקשר זה נציין כי חטיבת המטענים של החברה נערכת להמשך פעילות במטוסי דרימלייר ומטוסי 777 מוסבים למטען. יתרה מכך, ככל הידוע, בחטיבת המטענים מתכננים טיסות קבועות לניו יורק, הונג קונג ושנחאי ואף הודו בהמשך. כמו כן, מטוסים אלו יהיו זמינים לכל ׳הקפצה׳ לפי ביקוש לכל יעד וכמו כן, מטוס המטען ממשיך בפעילותו לאירופה וניו יורק.
מחברת על על נמסר כי ״כולנו באל על, אנשי הקרקע והאוויר, דיילים, טייסים, טכנאים ואנשי המנהלה, מייחלים ומקווים לשוב בהקדם לפעילות סדירה ולהטיס את ציבור הנוסעים אל על בבטחה ובביטחון, באיכות שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, לכל רחבי תבל כדי לתמוך בתיירות הנכנסת והיוצאת, לקדם הפעילות העסקית במשק והקשרים המדיניים בין ישראל ומדינות העולם ולהמשיך לצרוך טובין ממאות ספקים שונים במשק הישראלי התלויים בחברת אל על״.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים
אתגרי הספנות בעידן של משברים גלובליים
האתגרים המצטברים בשילוח העולמי: מלחמת אוקראינה-רוסיה, הסכסוך הישראלי והמצור החות’ים בבאב-אל-מנדב מבוא: שילוח גלובלי בתוך מהומה גיאופוליטית שילוח גלובלי משמש כעמוד השדרה של הסחר הבינלאומי, כאשר למעלה מ-80% מהסחורות ברחבי העולם מועברות דרך הים. היציבות שלו היא קריטית לכלכלה העולמית. עם זאת, אירועים גיאופוליטיים גדולים כמו מלחמת אוקראינה-רוסיה, הסכסוך המתמשך בישראל והחלטת המורדים החות’ים לחסום את מיצר באב-אל-מנדב בפני ספינות הקשורות לישראל, הטילו צל משמעותי
הסתיים תהליך המשא ומתן להסכם אזור סחר חופשי עם וייטנאם
מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה סיים את המו”מ על הסכם אזור סחר חופשי עם וייטנאם. ההסכם צפוי לשפר את כושר התחרות של היצואנים הישראלים ולהניב תועלת שנתית למשק המוערכת בעשרות מיליוני שקלים בשנה שר הכלכלה והתעשייה, ח”כ ניר ברקת: “וייטנאם היא אחת הכלכלות הצומחות והמתפתחות בעולם ושותפת סחר חשובה עבור מדינת ישראל. הסכם הסחר משקף את מדיניות משרד הכלכלה לסייע בפתיחת שווקים חדשים לתעשייה הישראלית.
הונג קונג – גשר בין מזרח למערב
בזכות מיקומה הסטרטגי, שילוב הייחודי בין תרבויות סינית ומערבית, והתנהה האוטונומית החלקית תחת עיקרון “מדינה אחת – שתי שיטות”, הונג קונג הפכה למרכז לעסקים וסחר באסיה ולמרכז פיננסי בעל חשיבות בינלאומית. התועלת יתרונות כמו שימוש הרווח באנגלית, סחר חופשי ומדיניות מיסוי נמוך, הממצבים אותה כיעד אטרקטיבי עבור חברות כלכלת הונג קונג, המבוססת על עקרונות של שוק חופשי, נשנת על סחר בינלאומיות שירותים מפותחת. אף על
דו”ח מכון היצוא לשנת 2023/24: תמונת מצב ומגמות ליצוא הישראלי
שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת לאור ההתפתחויות הגיאו-פוליטיות, האטה כלכלית ומשבר עולמי בהיי-טק. אלו השפיעו לא רק על התעשייה הישראלית בארץ, אלא גם על הצמיחה במדינות יעד ותחזיות ליצוא הישראלי. מכון היצוא, ממשיך לסייע לחברות הישראליות יחד עם שותפיו העסקיים, בהתמודדות עם האתגרים בשווקים הבין-לאומיים ובהבאת החדשנות והפיתוחים הישראליים לקדמת הבמה הבין-לאומית. אנו שמחים להציג את דוח מכון היצוא לשנת 2023, הסוקר את המגמות בכלכלה