החברה הודיעה היום כי היא משעה טיסות הנוסעים עד ל-1 באפריל. יחד עם זאת החברה נערכת להמשך פעילות המטענים במטוסי דרימליינר ומטוסי 777 מוסבים למטען ומתכננת טיסות קבועות לניו יורק, הונג קונג ושנחאי ואף הודו
אל על: פעילות המטענים תתרחב על רקע הפסקת טיסות הנוסעים
לאחר הערכת מצב החליטה חברת אל על להפסיק באופן זמני את טיסותיה לישראל וממנה החל מהיום בחצות (26 מרץ) ועד לתאריך 4 באפריל 2020. יחד עם זאת פעילות המטענים של החברה ממשיכה לפעול ואף תתוגבר לאור הדרישה.
כאמור, ההחלטה להפסיק את פעילות טיסות הנוסעים נומקה על ידי החברה בשל מספר סיבות, לרבות הביקוש הכמעט אפסי בביקוש לטיסות סדירות, הדאגה לבריאות הנוסעים וצוותי האוויר וכן בשל הצורך לצמצמם בשלב זה את ההוצאות עד לסיום המשבר ותחילת ההתאוששות.
נציין בהקשר זה כי טיסות החברה הערב (יום חמישי 26/3/20) מניו יורק, טורונטו, לונדון, פאריס, וכן טיסות החילוץ מדלהי (הודו) וסן חוזה (קוסטה ריקה) לנתב״ג יתקיימו על פי התכנון. באל על ציינו כי החברה תוסיף להפעיל טיסות חילוץ ליעדים שונים מסביב לעולם על פי דרישת משרד החוץ והביטחון בנוסף תפעיל החברה טיסות חיוניות ככל שיידרש.
לעומת זאת, חברת אל על תוסיף לקיים טיסות מטען מישראל ואליה ליעדים שונים בעולם לרבות שימוש במטוסי נוסעים למטרה זו. בהקשר זה נציין כי חטיבת המטענים של החברה נערכת להמשך פעילות במטוסי דרימלייר ומטוסי 777 מוסבים למטען. יתרה מכך, ככל הידוע, בחטיבת המטענים מתכננים טיסות קבועות לניו יורק, הונג קונג ושנחאי ואף הודו בהמשך. כמו כן, מטוסים אלו יהיו זמינים לכל ׳הקפצה׳ לפי ביקוש לכל יעד וכמו כן, מטוס המטען ממשיך בפעילותו לאירופה וניו יורק.
מחברת על על נמסר כי ״כולנו באל על, אנשי הקרקע והאוויר, דיילים, טייסים, טכנאים ואנשי המנהלה, מייחלים ומקווים לשוב בהקדם לפעילות סדירה ולהטיס את ציבור הנוסעים אל על בבטחה ובביטחון, באיכות שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, לכל רחבי תבל כדי לתמוך בתיירות הנכנסת והיוצאת, לקדם הפעילות העסקית במשק והקשרים המדיניים בין ישראל ומדינות העולם ולהמשיך לצרוך טובין ממאות ספקים שונים במשק הישראלי התלויים בחברת אל על״.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים

המדריך המלא לשינוע מטענים בינלאומי: אווירי, ימי ויבשתי – יתרונות וחסרונות
שינוע מטענים בינלאומי הוא עולם מורכב, רחב היקף ומשמעותי עבור עסקים, ארגונים ואנשים פרטיים המעוניינים להעביר סחורות ממדינה למדינה. בין אם מדובר ברכישת מלאי גדול של מוצרים לאתר מסחר אלקטרוני, משלוחים תעשייתיים רחבי היקף או אפילו העברת חפצים אישיים בעת מעבר לחו”ל – כולנו מתמודדים עם הצורך לבחור את אופן השינוע האידיאלי. הבחירה בין שינוע אווירי, ימי או יבשתי היא לא רק עניין של מחיר

אתגרי היבוא לישראל: רגולציה, מכסים ותחרות בשוק המקומי
מבוא: יבוא של סחורות לישראל מהווה מרכיב חשוב בכלכלה המקומית וממלא תפקיד משמעותי באספקת מוצרים מגוונים לצרכן הישראלי. למרות שהתחום מספק הזדמנויות רבות לפיתוח עסקי, קיימים לא מעט אתגרים מורכבים בדרך אל השוק המקומי. חברות ויבואנים המעוניינים להתרחב ולייבא מוצרים מכל רחבי העולם מגלים במהרה כי עליהם להתמודד עם שורה של מכשולים, החל מהיבטי רגולציה מורכבים ועד למיסוי עקיף בדמות מכס ואגרות שונות. על מנת

ביטול מכסים על ייבוא מארה”ב: צעד לחיזוק הכלכלה והפחתת יוקר המחיה
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ’, חתם אתמול (שלישי) על צו המבטל את כל המכסים על ייבוא מוצרי חקלאות מארצות הברית. המהלך, שבוצע בתיאום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נועד לחזק את הקשרים הכלכליים עם ארה”ב ולהפחית את יוקר המחיה בישראל. ההחלטה התקבלה על רקע הצו הצפוי של נשיא ארה”ב, דונלד טראמפ, להטלת מכסים על שותפות הסחר של ארה”ב, במטרה למנוע פגיעה בייצוא הישראלי. למרות שהסכם הסחר

יצוא יבוא מכולות – מידע חשוב
מבוא שוק הסחר הבינלאומי נשען באופן משמעותי על מכולות – תיבות ענק ממתכת המאפשרות העברה בטוחה ויעילה של מטענים ברחבי העולם. כאשר מדברים על יצוא סחורות בהיקפים גדולים, יצוא מכולות הוא לרוב הדרך המועדפת. בזכות יכולתן להכיל כמות גדולה של פריטים ולהגן עליהם מפני תנאי סביבה ומזג אוויר, מכולות מהוות מרכיב בסיסי בכל שרשרת אספקה גלובלית. במאמר קצר זה, נסקור מידע חשוב לכל מי שעומד